Hop til indhold

Recommended Posts

Wauuuwww - Denne dame er da noget helt for sig selv!   HELLEN  

Tror sgu jeg er lidt småforelsket ... Nå, ro på, det er jeg - forhåbentlig - overhovedet ikke. Visse vasse.

Men hvis nogen skulle tage titlen så skulle det være Hellen. Hun er virkelig i særklasse.

Meget, meget rolig, selvsikker og naturligt bevidst om at hun er fucking lækker men alligevel en dame som enhver kan fornøje sig med - bare man har tegnedrengen på rette sted.

Flot, flot, flot! Langbenet, totalt smukt ansigt, model-potentiale af højeste kaliber. 

Hun er faktisk så flot, at jeg helt tabte pusten ved første blik. Begyndte at hakke og stamme. Men blev hurtigt hjulpet af hendes naturlige sødme og helt igennem behagelige måde at være på.

Jeg skal ikke opholde Jer længere, men kan kun sige til dem der søger efter selskab i den allerhøjeste ende af skalaen: Se at komme af sted til Buddinge! Der venter en total-oplevelse af hidtil ukendte dimensioner!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...