Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hallo i æteren :D   KATIA 

Der er nyt fra region Midtsjælland !!! Jeg kan kun anbefale denne vildkat på det varmeste. Billederne er ægte, selv om hun har valgt at skjule ansigtet. Men skidt pyt, hun er vildt hot - også i virkeligheden!

Hvis du er til anal som i super-anal, ja så vil du blive totalt tilfreds med denne model, som holder til i huset i Gevninge.

Katia lader det ikke være nogen hemmelighed at hun bare er med på alt det sjove i sengen. Alt det man ikke må derhjemme er bare helt selvfølgeligt med i pakken når man besøger denne lille krudtugle.

Hun tager imod med det frækkeste blik man kan tænke sig. Så der er meldt fest og ballade lige fra starten :rolleyes: 

Jeg har det med at være lidt genert til tider, sådan lidt akavet. Dette problem eksisterer ikke med Katia - Ha ha ... Hun er bare en virkelig sjov og dejlig oplevelse...

Stedet er dejligt rent og pænt.

Katia min den nyeste - og allerede en af mine bedste - favoritter ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.