Srg Shemale 20 Skrevet 14. Oktober, 2022 Kunne ikke finde nogle anmeldelser af denne kvinde https://annoncelight.dk/showad/353273 Det gik fint med sms frem og tilbage jeg havde skrevet jeg ville have 69'er og cum on Body 30 min Kommer til adressen (et flot indrettet kolonihavehus) en russisk/eller nået i den stil kvinden som står i døren er hende på billederne (dog meget redigeret) sødt klædt på I lingeri Jeg spørg om et hurtig bad og det får jeg også ind og klæde hende af Ligger hende på sengen og kysser mig stille og roligt ned til hendes (desværre) behåret fisse men tænker fuck og forsætte efter lidt tid er det tid til 69 og det er så med kondom ( det ok dog foretrækker jeg blow uden) Efter 3-4 vil hun ridde mig og det var ikke nogle vild oplevelse så ligger hende på ryggen og trækker hende ud på sengekanten så jeg kan kneppe hende ordenligt Kedeligt knald Vil så har afslutningen cum on body river kondomet af og begynder at rive banditten af imens hun presser hendes bryster ned mod banditten ( snot forstyrrende) træder et skridt tilbage så jeg kan affyre min ladning da jeg er lige ved og næsten tager hun det køkkenrulle (som hun har holdt styr på i skødet imens jeg har revet den af) og sætter over hoved så jeg kommer i det og ikke ud over hende 3 ud af 10 for oplevelsen 5 ud af 10 for diskret sted 7 ud af 10 for stedet Så alt i alt 5 ud af 10 med stor pil ned mod de 4 Kommer jeg igen NEEEEJ TAK 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 102 Skrevet 15. Oktober, 2022 Tak for anmeldelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 22. Oktober, 2022 Jeg har besøgt denne pige to gange, og begge gange fik jeg en rigtig dejlig gfe oplevelse, ganske som jeg ønskede. Jeg synes hun er rigtigt dejlig og helt nede på jorden Besøger hende gerne igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg