Hop til indhold

Recommended Posts

Kunne ikke finde nogle anmeldelser af denne kvinde 

https://annoncelight.dk/showad/353273

Det gik fint med sms frem og tilbage jeg havde skrevet jeg ville have 69'er og cum on Body 30 min

Kommer til adressen (et flot indrettet kolonihavehus) en russisk/eller nået i den stil kvinden som står i døren er hende på billederne (dog meget redigeret) sødt klædt på I lingeri 

Jeg spørg om et hurtig bad og det får jeg også ind og klæde hende af

Ligger hende på sengen og kysser mig stille og roligt ned til hendes (desværre) behåret fisse men tænker fuck og forsætte efter lidt tid er det tid til 69 og det er så med kondom ( det ok dog foretrækker jeg blow uden)

Efter 3-4 vil hun ridde mig og det var ikke nogle vild oplevelse så ligger hende på ryggen og trækker hende ud på sengekanten så jeg kan kneppe hende ordenligt 

Kedeligt knald 

Vil så har afslutningen cum  on body river kondomet af og begynder at rive banditten af imens hun presser hendes bryster ned mod banditten ( snot forstyrrende) træder et skridt tilbage så jeg kan affyre min ladning da jeg er lige ved og næsten tager hun det køkkenrulle (som hun har holdt styr på i skødet imens jeg har revet den af) og sætter over hoved så jeg kommer i det og ikke ud over hende 

3 ud af 10 for oplevelsen

5 ud af 10 for diskret sted

7 ud af 10 for stedet 

Så alt i alt 5 ud af 10 med stor pil ned mod de 4 

Kommer jeg igen 

NEEEEJ TAK 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt denne pige to gange, og begge gange fik jeg en rigtig dejlig gfe oplevelse, ganske som jeg ønskede.

Jeg synes hun er rigtigt dejlig og helt nede på jorden

Besøger hende gerne igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...