Hop til indhold
sportydick

Karmamassage i Århus

Recommended Posts

Var en tur i Aarhus og tænkte at lidt thai sex volle være godt. Beztilte tid hos https://annoncelight.dk/search/karmamassage

Fejl stor fejl. 

Knapt havde jeg lagt mig på briksen før hun monterede hætte på kanon.  Kanonen var ikke klar og det hele endte i en turnoff.

Stedet er et bordel med formålet at malke kunden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sportydick skrev, for 1 time siden:

Øv og utur - men er formålet ikke at blive malket:D

En døgnåben thai klinik er vel et bordel, og ikke bare et massagested med muligheder. 

Op på hesten igen, der findes også gode steder i Århus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
sportydick skrev, for 7 timer siden:

Det er bare sært. 
Stedet er flere gange blevet shinet op, de annoncere på livet løs og de eksisterer endnu. Dette på trods af at jeg ikke har set en eneste god anmeldelse derfra. Som før nævnt, er jeg selv gået igen med uforrettet sag, udelukkende pga den attitude pigen havde da vi skulle aftale ydelse - hvor prisen var i den absolut høje ende. Det må være deres natåben der giver penge, for service og gode oplevelser er det ikke. Det må ikke være et rart sted at arbejde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Det må være deres natåben der giver penge, for service og gode oplevelser er det ikke.

Enig. Klientellet, der kommer der om natten er måske ikke de store brugere af EG eller også er de ligeglade - måske fordi de ikke kan huske så meget dagen derpå.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...