Hop til indhold

Beauty Queen - Bjerringbro

Featured Replies

Skrevet

Hun er en rigtig sød kvinde, der taler amerikansk. Fik en ok massage hos hende til en aftalt pris afsluttende med HJ. Hun var nøgen imens og jeg fik et lille show med lap dance til at starte ud med - det sagde mig dog ikke noget. Jeg fik lov til at ønske mig hvordan hun skulle være klædt, når hun åbnede døren. Stedet er ok diskret og det er hende på billederne.

Skrevet

Hvad var prisen og hvor lang tid var du der

Skrevet

Jeg var der i cirka 45 min., men hun har ikke travlt og tager ikke en strøm af kunder hver dag - sådan havde hun det i det mindste på dette tidspunkt og umiddelbart tror jeg ikke, at det er ændret. Hun er en intelligent kvinde, der er meget snakkesalig. Prisen kan være op til forhandling. Jeg ønskede fx. ikke FP og det har givet haft en positiv indvirkning på den pris, som jeg var villig til at betale i den aktuelle situation. Så når man medregner, at jeg rent faktisk fik lapdance (selvom det ikke virkede på mig), en nøgen kvinde med btb, blowjob uden og et afsluttende hj i en "69'er" stilling, så var det til en billigere pris end så mange andre steder. Men jeg er babsoman og det er årsagen til, at jeg ikke skal gentage det. Forøvrigt var hun så sød, at hun sendte mig et julekort på en sms og det skal man nok lige være klar over, hvis man ønsker at gardere sig, så man kan tage sig sine forholdsregler.

Skrevet
Goldfinger skrev, for 47 minutter siden:

Jeg ønskede fx. ikke FP og det har givet haft en positiv indvirkning på den pris, som jeg var villig til at betale i den aktuelle situation. Så når man medregner, at jeg rent faktisk fik lapdance (selvom det ikke virkede på mig), en nøgen kvinde med btb, blowjob uden og et afsluttende hj i en "69'er" stilling, så var det til en billigere pris end så mange andre steder.

Fik du mulighed for FP?

Hvor længe siden er det du besøgte hende?

Undrer mig du fik bj, når det tydeligt fremgår det kun er massage og uden bj, fp. osv... (dog tilbydes der slik i sms, når man skriver til hende)...   :)

/ Western

Skrevet

Det var sidste år og hun kan vel differencere sine ydelser og bj var ikke med afslutning. Om der var mulighed for FP ved jeg ikke, da jeg ikke efterspurgte det. Hun har en fortid indenfor Sugardating, men jeg tænker også, at hun er selektiv i forhold til kemi osv. - hun er en kvinde med ben i næsen med en kæmpe livserfaring.

Men besøg hende, så bliver man klogere.

Skrevet

ja for kan man få BJ af hende eller endnu bedre FP, så er jeg mere end klar

Var hos hende får et par år siden og siden faktisk hun er rimelig lækker og fræk. Men jeg ville mere end bare slikke hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.