Hop til indhold
69lover

Tukta & Cherry - Probably the best Thai - i Trekantsområdet

Recommended Posts

Gode EG friends 

Vil blot lige dele en dejlig oplevelse fra igår ... i disse tider hvor næsten "ALT" bliver dyre og dyre,  men stadig har den samme effekt ! 

Min oplevelse er, at vores skønne og UUNDVÆRELIGE besøg hos de dejlige thai piger heldigvis IKKE  følger dette mønster. 

Fik i går 1 time i himmelen med igen igen Tukta, og så krydret med den lækre og søde Cherry til samme OK og spiselige pris som inden krisen brød ud. 

Vil blot sige at min "pung" var FYLDT ved ankomst - men hel tom efter besøget, piger i gør det MEGA godt Taaaaaaaaak - Cherry slugte uden problemer alle "pengene".

Tukta: Du er en ener ... to piger med dig som den ene, så er pengene ALDRIG spildt. 

Cherry: Fræk og god til BLOW.... OMG, du kræver jo HELE pungen til sidste dråbe. 

Kemi: I 2 sammen er VIRKELIG et besøg værd og det bedste er at prisen er den samme som før energi-  og inflationskrisen. 

Boyz kom i bare afsted inden priserne stiger..... https://annoncelight.dk/showad/228712

God 2rsdag til jer 

69Lover    

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ville jeg igen besøge en af de kendte.

Så ja det blev Tukta. De prøvede godt nok at få mig til at tage Cherry med 

Men det er økonomien så ikke til. Blev modtaget som en " gammel" ven. Dejlig tungekys og så var stilen lagt. Sprang massagen over. Jeg dykkede ned og slikkede det bedste jeg har lært. Dejligt at mærke at det gjorde noget ved hende. Jeg tror hun nyder det. Nå men så foreslog hun en 69'er. Nå ja så kunne jeg fortsætte med slikkeriet :P . Jeg kunne godt nok ikke holde mig ret længe. Og hun fik hele ladningen i munden. Igen et dejligt besøg hos denne dejlige thai.

Kvaliteten er absolut ikke faldet. Og tror jeg aldrig har fået så mange tungekys før. Herligt. Det går jo lige i p.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...