afløbsrenseren 542 Skrevet 13. Oktober, 2022 Nogen som har noget at fortælle om denne søde kvinde . https://annoncelight.dk/showad/353688 Det lyder jo rigtig dejligt og hun se også super ud . Har skrevet med hende på sms og hun skriver både høfligt og pænt retur. som man kan se på det ene billede har hun også sin egen side med lidt af hvert. Undre mig bare over at jeg ikke kan finde noget som helst om hende . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 13. Oktober, 2022 Jeg mener også det er hende jeg en gang var venner med på Snapchat, hun er lækker..dengang solgte hun billeder og videoklip og måske date’s hvis man slap igennem nåleøjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkel81 21 Skrevet 13. Oktober, 2022 afløbsrenseren skrev, 1 time siden: Nogen som har noget at fortælle om denne søde kvinde . https://annoncelight.dk/showad/353688 Det lyder jo rigtig dejligt og hun se også super ud . Har skrevet med hende på sms og hun skriver både høfligt og pænt retur. som man kan se på det ene billede har hun også sin egen side med lidt af hvert. Undre mig bare over at jeg ikke kan finde noget som helst om hende . Hun har været med i Talentshow. Måske var det x-factor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 13. Oktober, 2022 B70 skrev, for 1 time siden: downloadfile.html 440.56 kB · 44 downloads hvad er det,? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 270 Skrevet 13. Oktober, 2022 Øv virker link ikke? Prøv at søge på kakao på din pik Det er samme kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 102 Skrevet 13. Oktober, 2022 Jeg har besøgt hende til massage med blowjob (Rigtig godt). Dejlig pige, sød og lækker. Høflig og betænksom. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordboen 1 Skrevet 10. Januar, 2023 Jeg har besøgt hende, hvor jeg fik massage med en snert af dominans med blindfold og HJ som afslutning. Hun er super dejlig, sød og meget nærværende og har en flot, lækker og naturlig krop Det var udelukkende massage til mig, og da hun begyndte at koncentrere sig om afslutningen, og jeg ikke fik den største rejsning - bestemt ikke hendes skyld, så løftede hun min hånd op til hendes meget dejlige og helt naturlige bryster, som jeg kunne kærtegne. Det virkede perfekt og I kan selv regne afslutningen ud. Hun er meget indlevende i hendes måde at være på og man føler sig velkommen. Hun tilbyder nu sex, men har desværre sat en øvre aldersgrænse på 50. Jeg er desværre lige over det og ville vildt gerne lave en aftale med hende, hvor det var sex og ikke massage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 340 Skrevet 19. Januar, 2023 Nordboen skrev, den 10.1.2023 at 21:02: Jeg har besøgt hende, hvor jeg fik massage med en snert af dominans med blindfold og HJ som afslutning. Hun er super dejlig, sød og meget nærværende og har en flot, lækker og naturlig krop Det var udelukkende massage til mig, og da hun begyndte at koncentrere sig om afslutningen, og jeg ikke fik den største rejsning - bestemt ikke hendes skyld, så løftede hun min hånd op til hendes meget dejlige og helt naturlige bryster, som jeg kunne kærtegne. Det virkede perfekt og I kan selv regne afslutningen ud. Hun er meget indlevende i hendes måde at være på og man føler sig velkommen. Hun tilbyder nu sex, men har desværre sat en øvre aldersgrænse på 50. Jeg er desværre lige over det og ville vildt gerne lave en aftale med hende, hvor det var sex og ikke massage. Kunne du godt få Dominans mm selvom du er over 50 ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg