Hop til indhold

HOT Julia Aalborg - Et besøg værd

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/350878

Hej hej

Har lige været forbi Julia idag hvilket jeg bestemt ikke fortrød. Hun svarede med det samme på min sms og havde tid kort efter. Jeg blev mødt af en smilende og glad pige og det er 100 % hende på billederne. Hun taler flydende engelsk Blev straks budt på noget at drikkebog sagde ja tak til et glas vand.

Hun har efter min smag det smukkeste ansigt og virkelig nogle flotte øjne, som man ikke kan lade være med et kigge i. 

Hendes krop er dejlig, lækre bryster, flad mave og en lidt fyldig men perfekt numse efter min smag.

Fik et godt og meget vådt blowjob med masser af spyt (så frækt!). Fræk missionær hvor jeg kunne se hendes lækre fisse og samtidig kigge ind i de øjne der ;) Sluttede af med at tage hende bagfra hvilket også var et lækkert syn :)

Lejligheden som ligger i vestbyen var rigtig fin.

Julia kan varmt anbefales..... Jeg har allerede planer om at besøge hende igen :)

Redigeret af Nielsen9000
Ændring af overskriften

Skrevet
Nielsen9000 skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/350878

Hej hej

Har lige været forbi Julia idag hvilket jeg bestemt ikke fortrød. Hun svarede med det samme på min sms og havde tid kort efter. Jeg blev mødt af en smilende og glad pige og det er 100 % hende på billederne. Hun taler flydende engelsk Blev straks budt på noget at drikkebog sagde ja tak til et glas vand.

Hun har efter min smag det smukkeste ansigt og virkelig nogle flotte øjne, som man ikke kan lade være med et kigge i. 

Hendes krop er dejlig, lækre bryster, flad mave og en lidt fyldig men perfekt numse efter min smag.

Fik et godt og meget vådt blowjob med masser af spyt (så frækt!). Fræk missionær hvor jeg kunne se hendes lækre fisse og samtidig kigge ind i de øjne der ;) Sluttede af med at tage hende bagfra hvilket også var et lækkert syn :)

Lejligheden som ligger i vestbyen var rigtig fin.

Julia kan varmt anbefales..... Jeg har allerede planer om at besøge hende igen :)

Hun er fandeme også et flot kvindemenneske :) Øv, at der er så langt til Aalborg!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.