Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er på udkig efter en ægte sadist og virkelig ondskabsfuld Domina til en kildetorturs seance. Altså at blive fuldt fikseret, og udsat for nådesløs kildning.
 
Spørgsmål: Har du nogensinde prøvet at kilde et offer længe efter han ikke kunne tage mere og for længst havde givet op?
Så er det dig jeg leder efter.
 
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve at blive udsat for rendyrket kildetortur og mangler en Domina der er frisk på at presse mine grænser.
 
Er der nogle af jer fantastiske GUDINDER der læser dette der kunne have interesse i at prøve dette med mig - eller er der en af jer andre der har lidt erfaring med dette hos nogle Dominaer?
 
kildeslaven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, 1 time siden:
Jeg er på udkig efter en ægte sadist og virkelig ondskabsfuld Domina til en kildetorturs seance. Altså at blive fuldt fikseret, og udsat for nådesløs kildning.
 
Spørgsmål: Har du nogensinde prøvet at kilde et offer længe efter han ikke kunne tage mere og for længst havde givet op?
Så er det dig jeg leder efter.
 
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve at blive udsat for rendyrket kildetortur og mangler en Domina der er frisk på at presse mine grænser.
 
Er der nogle af jer fantastiske GUDINDER der læser dette der kunne have interesse i at prøve dette med mig - eller er der en af jer andre der har lidt erfaring med dette hos nogle Dominaer?
 
kildeslaven.

Hvor i landet søger du

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 20 timer siden:

Hvor i landet søger du

Jeg er bosat på Sjælland, så det meste er indenfor køreafstand.

Hvis jeg finder den rette kildesadist er jeg klar på at køre langt efter den rigtige ondskabsfulde oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...