Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Jeg er på udkig efter en ægte sadist og virkelig ondskabsfuld Domina til en kildetorturs seance. Altså at blive fuldt fikseret, og udsat for nådesløs kildning.

Spørgsmål: Har du nogensinde prøvet at kilde et offer længe efter han ikke kunne tage mere og for længst havde givet op?
Så er det dig jeg leder efter.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve at blive udsat for rendyrket kildetortur og mangler en Domina der er frisk på at presse mine grænser.

Er der nogle af jer fantastiske GUDINDER der læser dette der kunne have interesse i at prøve dette med mig - eller er der en af jer andre der har lidt erfaring med dette hos nogle Dominaer?

kildeslaven.
Skrevet
[email protected] skrev, 1 time siden:
Jeg er på udkig efter en ægte sadist og virkelig ondskabsfuld Domina til en kildetorturs seance. Altså at blive fuldt fikseret, og udsat for nådesløs kildning.

Spørgsmål: Har du nogensinde prøvet at kilde et offer længe efter han ikke kunne tage mere og for længst havde givet op?
Så er det dig jeg leder efter.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve at blive udsat for rendyrket kildetortur og mangler en Domina der er frisk på at presse mine grænser.

Er der nogle af jer fantastiske GUDINDER der læser dette der kunne have interesse i at prøve dette med mig - eller er der en af jer andre der har lidt erfaring med dette hos nogle Dominaer?

kildeslaven.

Hvor i landet søger du

Skrevet
  • Author
Madame Illona skrev, for 20 timer siden:

Hvor i landet søger du

Jeg er bosat på Sjælland, så det meste er indenfor køreafstand.

Hvis jeg finder den rette kildesadist er jeg klar på at køre langt efter den rigtige ondskabsfulde oplevelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.