SurpriseV2 1 Skrevet 13. Oktober, 2022 Hej alle sammen Hvilke hjemmesider bruger i til at date på? Og bruger i nogle hjemmesider kun for at finde sex partnere? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie2022 65 Skrevet 13. Oktober, 2022 Det lyder som om det er scor.dk som har en markedsundersøgelse. De kan jo også gå undercover med et dæknavn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 13. Oktober, 2022 Jeg bruger tinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SurpriseV2 1 Skrevet 13. Oktober, 2022 @Gabbana Jeg synes ikke rigtigt der sker så meget på tinder, samt synes jeg os det er svært at finde nogle der gider at svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 13. Oktober, 2022 SurpriseV2 skrev, Lige nu: @Gabbana Jeg synes ikke rigtigt der sker så meget på tinder, samt synes jeg os det er svært at finde nogle der gider at svare Så prøv scor… så skal du se kvinder der ikke gider svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SurpriseV2 1 Skrevet 13. Oktober, 2022 Kubrick skrev, for 10 minutter siden: Så prøv scor… så skal du se kvinder der ikke gider svare Rigtig nok, men der kan man i det mindste set om de har læst beskeden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 13. Oktober, 2022 SurpriseV2 skrev, for 13 minutter siden: @Gabbana Jeg synes ikke rigtigt der sker så meget på tinder, samt synes jeg os det er svært at finde nogle der gider at svare Det kræver tålmodighed. man kan ikke bare regne med at damerne altid svare, enten er det fordi de ikke er på, eller også fordi de ikke finder den henvendelse man kommer med interessant. det kræver tålmodighed. Jeg har fundet mine sexpartnere over tinder. Og det krævede tålmodighed og charme. Sådan er det nærmest alle steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2029 Skrevet 13. Oktober, 2022 (edited) Jeg bruger ingenting. Online dating har fanden skabt en dag han var i særlig dårligt humør. Jeg opgav online dating for 20 år siden, da Dating.dk gik over til Auto Rebill som eneste betalingsmulighed ... " .. for at gøre det nemmere for dig ... " ... Yeah, right ... Jeg opgav dating for ti år siden, da online dating havde kvalt singleklubberne og andre 'irl' muligheder for at mødes med det modsatte køn. Tilbage i firserne - men det var før min skilsmisse - blev der faktisk udfoldet en del opfindsomhed med alternative måder at mødes på ... og mere åbent i forhold til om det var fast eller korterevarende .... Husker M/K-grupperne, som initiativtageren - en kvinde - helt åbenlyst kaldte en "alternativ pardannelsesweekend" ... Flere har beskrevet at de week-end'er gik r-e-t så livligt til de første år ... Da jeg var på M/K weekend nogle gange i halvfemserne ... ... gik det ikke så livligt til længere ... De fleste, der deltog i arrangementer og singleklubber, var årgang ca. 1945 og tidligere ... Og jeg er årgang 1954 ... Redigeret 13. Oktober, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg