Hop til indhold
SurpriseV2

Dating sider og sex sider/aftaler

Recommended Posts

SurpriseV2 skrev, Lige nu:

@Gabbana 

Jeg synes ikke rigtigt der sker så meget på tinder, samt synes jeg os det er svært at finde nogle der gider at svare

Så prøv scor… så skal du se kvinder der ikke gider svare:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 10 minutter siden:

Så prøv scor… så skal du se kvinder der ikke gider svare:D

Rigtig nok, men der kan man i det mindste set om de har læst beskeden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
SurpriseV2 skrev, for 13 minutter siden:

@Gabbana 

Jeg synes ikke rigtigt der sker så meget på tinder, samt synes jeg os det er svært at finde nogle der gider at svare

Det kræver tålmodighed.

man kan ikke bare regne med at damerne altid svare, enten er det fordi de ikke er på, eller også fordi de ikke finder den henvendelse man kommer med interessant. 

det kræver tålmodighed. Jeg har fundet mine sexpartnere over tinder. Og det krævede tålmodighed og charme. Sådan er det nærmest alle steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger ingenting.

Online dating har fanden skabt en dag han var i særlig dårligt humør.

Jeg opgav online dating for 20 år siden, da Dating.dk gik over til Auto Rebill som eneste betalingsmulighed ... 
" .. for at gøre det nemmere for dig ... " ... Yeah, right ... 

Jeg opgav dating for ti år siden, da online dating havde kvalt singleklubberne og andre 'irl' muligheder for at mødes med det modsatte køn.

Tilbage i firserne - men det var før min skilsmisse - blev der faktisk udfoldet en del opfindsomhed med alternative måder at mødes på ... og mere åbent i forhold til om det var fast eller korterevarende .... 
Husker M/K-grupperne, som initiativtageren - en kvinde - helt åbenlyst kaldte en "alternativ pardannelsesweekend" ... 
Flere har beskrevet at de week-end'er gik r-e-t så livligt til de første år ... 

Da jeg var på M/K weekend nogle gange i halvfemserne ...
... gik det ikke så livligt til længere ...

De fleste, der deltog i arrangementer og singleklubber, var årgang ca. 1945 og tidligere ... 
Og jeg er årgang 1954 ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...