Hop til indhold

Beti NATURAL ,BIG BREAST!! - Herning

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/338890

Ansporet af tidligere anmeldelser herinde valgte jeg at aflægge hende et visit, trods hun ikke falder i den kategori jeg oftest søger (petites i start 20erne).
Det var nemt og hurtigt at aftale en tid med Beti, 3 timer senere samme dag.
Stedet er ikke specielt diskret, men der blev åbnet op i samme sekund jeg var der.
Billederne passer 100 og Beti er en flot kvinde og hun taler godt engelsk og har en dejlig personlighed.

Hun lever så absolut op til de ting hun lokker med i sin annonce.
Hun nåede at sutte mig tom for hver eneste dråbe 2 gange inden jeg forlod stedet med et kæmpe smil på læben.
Stor anbefaling herfra.

Skrevet

Klar anbefaling herfra også.

Jeg har endnu ikke mødt en med hendes blow skills. Det kræver helt sikkert et genbesøg herfra

• 11 months later...
Skrevet

Besøgte hende tidligere på året. En virkelig god oplevelse. Hun var sød til at få mig til at føle mig godt tilpas og ja... hun har sort bælte i oral!

En utroligt feminin kvinde med flotte former. Jeg var meget glad for at have besøgt hende!

• 1 month later...
Skrevet

Forfærdelig attitude og 100% et sikkert fravalg! Intet pænt at sige om hendes måde at opføre sig på, arrogant og provokerende! 

Skrevet

Det Hansen skriver er så langt fra sandheden som det kan blive. Desuden er han en ny profil og venligst få sådan en klovn væk fra siden. 

Skrevet

Har besøgt Beti for nyligt og hun leverer som sædvanligt. Hun sutter, slikker og suger som en drøm. Havde en noget stor opsparing men den slugte hun grådigt og slikkede sig om munden pga overløb.

Skal helt sikkert besøge hende igen når hun er tilbage igen :) 

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der ved hvornår hun besøger herning igen?

Skrevet

Kan klart tilslutte mig de positive anmeldelser. Besøgte hende sidste år på en varm sommerdag i Herning centrum. Hun er en rigtig lækker milf, med store tunge bryster. Plejer ikke at kunne komme to gange på 30 minutter, man skal love for at hendes blow kunne puste liv i banditten. Mener hun plejer at følges med Sindy

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.