Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Findes det??????

Recommended Posts

Gæst

Findes der en FKK, hvor det er rigtig FKK?????

Altså pigerne er helt nøgne

tænker ikke på, der er et par enkelte der er :) og måske nogle med brysterne fremme.... men en klub hvor pigerne er nøgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er vi i dk eller det tyske.

hvis man er til nøgne mennesker så ved jeg club joys i århus hver tirsdag har nøgendag hvor alle skal være i fødselshabit.

Men her er der nok ikke mange købe piger at finde. Til gengæld er der mulighed for at få en fritur. Dagen er ret godt besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Drømmen er en club, hvor der er nøgne piger så langt øjet rækker, og man kan snuppe en af dem med i rummet i ny og næ :) Der må gerne være noget godt til ganen og mulighed for at sidde og slappe af, imens man nyder synet. Helst gerne mulighed for spa, sauna, dampbad etc

kort sagt en gammel Romersk fest

Men det NJoy

Er det almindelig en mand har 4-8 piger på en dag?? hvordan er sammensætningen af mænd/kvinder??? Er det offentlig man har sex, eller kan man have pigen med for sig selv?? er der nogle fede faciliteter?? er der kun åben nogle timer om aftenen eller er det heldags arrangement?? mad/drikke??

Der er trods alt kortere til Århus end til Osnabruck, som det eneste sted med helt nøgne piger jeg kender til. Men det er "kun" flatrate og kun 7-9 piger :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Atmos i Hamborg, der er det torsdag det sker, der er alle pigerne nøgne, dette har jeg oplevet en torsdag, og det er gennemført, alle er nøgne, nogle få har et lille klæde om livet, men intet som dækker skridtet eller de smukke bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Atmos i Hamborg, der er det torsdag det sker, der er alle pigerne nøgne, dette har jeg oplevet en torsdag, og det er gennemført, alle er nøgne, nogle få har et lille klæde om livet, men intet som dækker skridtet eller de smukke bryster.

Waaauuuwwww kunne godt være man skulle prøve Atmos så.... var lige inde på deres hjemmeside, og fandt det. Vist noget relativ nyt har jeg ikke set før :)

Er der 20 piger sådan en torsdag??? eller kan det snige sig op på 30??

Nille Artemis er alle pigerne 100 % nøgen hver dag?? ifølge hjemmesiden er det lak og læder onsdag.... Kan ikke lige se, de skulle være nøgen???? på billederne har samtlige piger også en form for beklædning på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Waaauuuwwww kunne godt være man skulle prøve Atmos så.... var lige inde på deres hjemmeside, og fandt det. Vist noget relativ nyt har jeg ikke set før :)

Er der 20 piger sådan en torsdag??? eller kan det snige sig op på 30??

Nille Artemis er alle pigerne 100 % nøgen hver dag?? ifølge hjemmesiden er det lak og læder onsdag.... Kan ikke lige se, de skulle være nøgen???? på billederne har samtlige piger også en form for beklædning på

LF jeg fatter du ikke har besøgt Atmos endnu :lol:

På Artemis er alle pigerne nøgne undtagen køkken- og rengøringspersonalet, :lol:

Onsdag er lak-, læder-, lingeri-, kjole-dag for dem som kan lide dette. :lol:

LF har jeg ikke sagt til dig mange gange tidligere: "Don't trust the photos !"

Jeg kan garantere at pigerne er nøgne (undtagen onsdag), jeg har set dem med mine egne øjne og hænder :lol:

Jeg synes det er mere more at se stripper pigerne hos Arte-mis :lol: smide klunserne når alle pigerne rundt omkring er nøgne, men som med alt andet, vænner jeg mig til alt den synd og nøgenhed, jeg synes faktisk at stripperpigerne med tøj på er mere sexy haha. :lol::mrgreen:

Hvem vil med til Artemis........ Her og her ! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen nu startede jeg jo med Harmony i Hamborg og blev glad for nogle piger der :) Desværre er Andrea og Ina jo så forsvundet snøft........ (dermed også mig) Atmos har jeg hørt fra pålidelige kilder ikke er bedre end Harmony, så derfor har jeg altid kun overvejet den. Synes også hjemmesiden er noget klyt, har hørt det er lidt slidt, og hvis man vil have FN og kys er den noget dyrere end Harmony. Så derfor har jeg aldrig fået taget mig sammen til at kigge forbi.

Har også noget at gøre med vi fandt ACAPULCO og det er jo et fantastisk sted at gå sexamok :P

Ja så skal jeg sgu da forbi Artemis :D og ikke på en onsdag kan jeg regne ud. Er ved at tro man kan klare det på en endagstur, hvis man pisker mulddyrene...... man slipper i hvert fald for Hamborg trafikken :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen nu startede jeg jo med Harmony i Hamborg og blev glad for nogle piger der :) Desværre er Andrea og Ina jo så forsvundet snøft........ (dermed også mig) Atmos har jeg hørt fra pålidelige kilder ikke er bedre end Harmony, så derfor har jeg altid kun overvejet den. Synes også hjemmesiden er noget klyt, har hørt det er lidt slidt, og hvis man vil have FN og kys er den noget dyrere end Harmony. Så derfor har jeg aldrig fået taget mig sammen til at kigge forbi.

Har også noget at gøre med vi fandt ACAPULCO og det er jo et fantastisk sted at gå sexamok :P

Ja så skal jeg sgu da forbi Artemis :D og ikke på en onsdag kan jeg regne ud. Er ved at tro man kan klare det på en endagstur, hvis man pisker mulddyrene...... man slipper i hvert fald for Hamborg trafikken :)

Hvis du kører til Artemis i morgen så kan det være vi ses, :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes der en FKK, hvor det er rigtig FKK?????

Altså pigerne er helt nøgne

tænker ikke på, der er et par enkelte der er :) og måske nogle med brysterne fremme.... men en klub hvor pigerne er nøgen

I alle klubberne i Hessen er pigerne nøgne. Dvs.

World

Oase

Palace

Mainhatten

Sharks (så vidt jeg husker)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

World virker som et sted der skal besøges, og så endda i kørselsafstand :) Nøgne piger så langt øjet rækker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig prøvet at besøge sådanne et sted før, så jeg behøver lidt hjælp, da det er en ny verden...hvordan "virker" sådanne nogle klubber...

Betaler man et beløb i indgangen og så er der frit løb, eller skal man derefter betale for ydelserne for pigerne? Har man sit eget værelse eller giver man den fuld gas mellem gæsterne??

Da jeg skal prøve noget nyt og har aldrig prøvet swinger klub eller lign., så er det en hel ny verden for mig, og da jeg ikke kan en skid tysk, så hjælper de tyske sider mig ikke, så er der nogen i korte træk forklare hvordan det virker?? Og evt. et nogenlunde tæt sted på den danske grænse, jeg vil hellere betale dobbelt for kvalitet frem og trætte/grimme piger.. :)

Håber der er broder der kan hjælpe en total ny begynder, da jeg trænger til en fuld gas dag / weekend, hvor alle kneb gælder.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig prøvet at besøge sådanne et sted før, så jeg behøver lidt hjælp, da det er en ny verden...hvordan "virker" sådanne nogle klubber...

Betaler man et beløb i indgangen og så er der frit løb, eller skal man derefter betale for ydelserne for pigerne? Har man sit eget værelse eller giver man den fuld gas mellem gæsterne??

Da jeg skal prøve noget nyt og har aldrig prøvet swinger klub eller lign., så er det en hel ny verden for mig, og da jeg ikke kan en skid tysk, så hjælper de tyske sider mig ikke, så er der nogen i korte træk forklare hvordan det virker?? Og evt. et nogenlunde tæt sted på den danske grænse, jeg vil hellere betale dobbelt for kvalitet frem og trætte/grimme piger.. :)

Håber der er broder der kan hjælpe en total ny begynder, da jeg trænger til en fuld gas dag / weekend, hvor alle kneb gælder.. :)

Det nemmeste er i såfald at besøge P-Club http://de.the-pclub.de/ i Flensburg (søg evt. flere indlæg i fora og bemærk at der ofte er flere piger tilstede end vist på hjemmesiden), hvor de er vant til danske kunder, pigerne er rigtig søde og ikke mindst flotte med enkelte undtagelser. Flere af dem taler selvfølgelig tysk og engelsk + div. andre sprog. På P-Club er entreen gratis, men du skal mindst købe for Euro 20,- i baren, eller erlægge beløbet alligevel inden du går, så du kan ligesågodt købe lidt og hygge dig lidt med pigerne, inden du i fred og ro vælger en pige at flirte lidt med, inden du/hun måske spørger om du vil med ovenpå, hvor priserne er Euro 60,-/20 min, Euro 80,-/½time, Euro 150,-/1 time + evt. tillægsydelser, men det kan du jo forespørge om på forhånd hos den enkelte pige - og også om hun tilbyder det.

Når du ankommer, får du udleveret et håndklæde, badekåbe, badetøfler + 1 nøgle til et garderobeskab, hvor du også roligt kan lade dine værdigenstande opbevare + pung og penge - efter en seance følger pigerne dig ned til garderoben og du kan betale dem der - jeg foretrækker dog på P-clubben at have min pung i badekåben og betale pigen på forhånd på værelset, men det er lidt smag og behag - spørg dig evt. for. Så starter du med et bad, inden du entrer baren og ser pigerne an. Efter en endt seance kan du igen tage et bad - jeg foretrækker så at slutte det af med at lade vandet blive koldere og koldere, for hurtigere at være klar og mere frisk til en ny runde - nu man er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig prøvet at besøge sådanne et sted før, så jeg behøver lidt hjælp, da det er en ny verden...hvordan "virker" sådanne nogle klubber...

Betaler man et beløb i indgangen og så er der frit løb, eller skal man derefter betale for ydelserne for pigerne? Har man sit eget værelse eller giver man den fuld gas mellem gæsterne??

Da jeg skal prøve noget nyt og har aldrig prøvet swinger klub eller lign., så er det en hel ny verden for mig, og da jeg ikke kan en skid tysk, så hjælper de tyske sider mig ikke, så er der nogen i korte træk forklare hvordan det virker?? Og evt. et nogenlunde tæt sted på den danske grænse, jeg vil hellere betale dobbelt for kvalitet frem og trætte/grimme piger.. :)

Håber der er broder der kan hjælpe en total ny begynder, da jeg trænger til en fuld gas dag / weekend, hvor alle kneb gælder.. :)

 

Hejsa,

 

Prøv at læse under FKK, der er 100vis af tips og der 100vis af klubber i Tyskland at vælge i mellem.

Jeg vil anbetale at køre til Hamborg der er flere spændende oplevelser. P-club eller GrenzFKK er efter min mening en "flad" fornemmelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

 

Prøv at læse under FKK, der er 100vis af tips og der 100vis af klubber i Tyskland at vælge i mellem.

Jeg vil anbetale at køre til Hamborg der er flere spændende oplevelser. P-club eller GrenzFKK er efter min mening en "flad" fornemmelse.

 

De gange jeg har været på Artemis har pigerne haft trusser på, men de er altid topløse... :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har været på Artemis er pigerne trusseløse :D, pas på Dessous-Tag

 

OK, jeg vil spørge næste gang... :mrgreen:  De 15 til 20 gange jeg har været der, har de ikke været bundløse... :???::???: :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

hmm det var da lidt forskellige udmeldinger angående Artemis om de er nøgne eller ej  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...