Hop til indhold

Hjørring thai Lin - lækkert

Featured Replies

Skrevet

Fik lyst til en Thai Tour og faldt over Lin - Så da jeg alligevel var i Hjørring så skulle det være.

Har med stor fornøjelse besøgt næsten alle der er tilknyttet det tlf. nummer. (Bl.a Jenny, June, Melon og Natali)

Hun er virkelig serviceminded og dejlig. Hun masserede ryggen og benene som Thai massage skal være, og jeg fik også b2b og mærkede de hårde brystvorter opad ryggen.

Om på ryggen og så fik jeg samme tur. Små kys også og et lækkert blow (uden) som jeg måtte stoppe hende i ;). Jeg anviste hende at ligge på ryggen og det var lækkert at kysse hendes krop og slikke hende. Hun virkede til at nyde det og en finger gled op - det stønnede hun lidt over, og da nr. 2 gled op vrikkede hun op og ned med hofterne. jeg spurgte om hun ville ride mig og lagde mig på ryggen igen. Efter en ride tur og en doggy var jeg mør og hun sluttede med et dejligt HJ... (jeg taber sommetider gassen med de f.... kondomer)

En sød pige og dejligt selskab - Fuld opmærksomhed hele tiden og blid og sensuel på de rigtige tidspunkter

Efter dejligt kys og kram stod jeg på gaden igen. Gentagelse - jo jo da

https://annoncelight.dk/showad/349137

Skrevet
LillePalle99 skrev, for 2 timer siden:

Efter dejligt kys og kram stod jeg på gaden igen. Gentagelse - jo jo da

Skøn anmeldelse. Nu bor jeg i Hjørring og kender mange. Er det diskret at komme til stedet eller ligger klinikken i et befærdet område? :)

Skrevet
  • Author
Titommeren skrev, for 9 timer siden:

Skøn anmeldelse. Nu bor jeg i Hjørring og kender mange. Er det diskret at komme til stedet eller ligger klinikken i et befærdet område? :)

Tak - nej det er diskret. En blind-agtigt vej hvor der altid er p pladser. Ingen folk i forhold til det er midt i byen. Men det er ikke befærdet der. 
Så sms til dem - lige før opgangen, så åbner låsen. Nemt synes jeg

• 6 months later...
Skrevet

Jeg kan ikke finde en Thai massage i Hjørring.

Nogen der kender et sted ?

Med happy ending

Skrevet

Yes  men hun er ikke i selve Hjørring.

Så mon der er en der holder til i selve Hjørring by 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.