Hop til indhold

Haderslev sofie?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa 

Nogen der har erfaringer at dele her? 

https://annoncelight.dk/showad/354345

Mange tak 
Max

Skrevet

Tager du ikke en for holdet og skriver lidt om det 

Skrevet
Kakki skrev, den 13.10.2022 at 08:19:

Tager du ikke en for holdet og skriver lidt om det 

Tør ikke - så simpelt er det. Er bange for det er scam 

God dag! 

Skrevet
Max Speed skrev, den 13.10.2022 at 08:11:

Hejsa 

Nogen der har erfaringer at dele her? 

https://annoncelight.dk/showad/354345

Mange tak 
Max

Havde kontakt i går. Hun ville ikke validere hendes billeder. Tror som minimum, at hun er tungere end hendes tekst/billeder. Jeg gad hverken spilde hendes, eller min egen tid…

Skrevet

Jeg har tidligere set billederne med radiatorerne på en anden annonce, og da jeg søgte på annoncen på eroguide, der blev det omtalt at det ikke lige var den mest almindelige model i Danmark. Jeg har ikke kunne finde opslaget med omtalte radiator, men eftersom det 100% er de samme billeder tvivler jeg meget på at annoncen er ægte

Skrevet
woopser skrev, for 8 timer siden:

Jeg har tidligere set billederne med radiatorerne på en anden annonce, og da jeg søgte på annoncen på eroguide, der blev det omtalt at det ikke lige var den mest almindelige model i Danmark. Jeg har ikke kunne finde opslaget med omtalte radiator, men eftersom det 100% er de samme billeder tvivler jeg meget på at annoncen er ægte

Tror det er den du tænker på

Redigeret af snole

Skrevet

Uha - Det ligner noget man skal holde sig fra!

Skrevet

Jeg skrev til nummeret igår.  Fik en besked tilbage omkring kl 11.45 om jeg kunne komme kl 12.30. Den besked så jeg først kl 14. Sjovt nok bliver jeg truet med bål og brand og incasso og jeg skylder 4900 kr :shock::mrgreen:

Så nej ingen grund til at skrive til nummeret 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.