Hop til indhold
Guest Max Speed

Haderslev sofie?

Recommended Posts

Guest Max Speed
Kakki skrev, den 13.10.2022 at 08:19:

Tager du ikke en for holdet og skriver lidt om det 

Tør ikke - så simpelt er det. Er bange for det er scam 

God dag! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidligere set billederne med radiatorerne på en anden annonce, og da jeg søgte på annoncen på eroguide, der blev det omtalt at det ikke lige var den mest almindelige model i Danmark. Jeg har ikke kunne finde opslaget med omtalte radiator, men eftersom det 100% er de samme billeder tvivler jeg meget på at annoncen er ægte

Del dette indlæg

Link til indlæg
woopser skrev, for 8 timer siden:

Jeg har tidligere set billederne med radiatorerne på en anden annonce, og da jeg søgte på annoncen på eroguide, der blev det omtalt at det ikke lige var den mest almindelige model i Danmark. Jeg har ikke kunne finde opslaget med omtalte radiator, men eftersom det 100% er de samme billeder tvivler jeg meget på at annoncen er ægte

Tror det er den du tænker på

Redigeret af snole

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev til nummeret igår.  Fik en besked tilbage omkring kl 11.45 om jeg kunne komme kl 12.30. Den besked så jeg først kl 14. Sjovt nok bliver jeg truet med bål og brand og incasso og jeg skylder 4900 kr :shock::mrgreen:

Så nej ingen grund til at skrive til nummeret 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...