paabesoeg 87 Skrevet 13. Oktober, 2022 http://www.bangkok-thaimassage-in-hamburg.de/ Besøgte dette sted for nylig Aftalt 1 time med HJ som happy end Vilai sagde hun hun hed Massagen var ikke prangende men det jeg havde behov for især forløsningen Vilai var nok ikke den yngste men det passer fint til mig da jeg ikke selv er en vårhare mere Prislejet synes jeg næsten minder om det jeg husker i kbh Eneste forskel er at Vilai var helt nogen gennem hele forløbet hvilket jeg først opdagede da jeg blev bedt om at vende mig om Så alt i alt positiv oplevelse men ikke noget jeg vil rejse efter 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 13. Oktober, 2022 paabesoeg skrev, 1 time siden: Prislejet synes jeg næsten minder om det jeg husker i kbh Thai er meget værdsat i Tyskland - derfor er priserne ikke meget lavere end i Danmark - men udvalget er noget større og du kan også finde klinikker med tyske eller østeuropæiske piger, der tilbyder forskellige former for tantra eller asiatisk massage mm. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg