Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nå de er efterhånden et stykke tid siden jeg har lavet en anmeldelse. Nu må det være.

Denne gang er det gået ud over Evelin, en anden GPer sprang fra og gode råd var dyre, men snublede så tilfældigt over denne pige, som jeg mente kunne udgøre det som reserve. 

Nemt at lave aftale og afsted med mig. Det ligger tæt på bispebuen start og er på ingen måder diskret, men det var efter mørkets frembrud, så jeg kunne lige slippe afsted med det uden at det gik til hoved.

En lav men ikke petite pige modtog mig i døren og var faktisk lidt mere fræk end på billederne, så langt så godt. blev vist ind på et værelse penge skiftede hånd.

Stedet gav mig samme vibe, som man fik i berygtede Rødovre og på Østerbro, og selvom pigerne er nogle andre, er det helt sikkert samme boldgade. Man kunne høre noget roma/ungarnsk/rumansk lign. sprog blive talt meget højt fra tilstødende lokale, en af de andre piger på stedet kom ind og spurgte om jeg ville have 2 piger, hvilket jeg afviste.

Nå af med tøjet og i gang. Selve seancen forgik lige efter mit hoved, der blev ikke sparet på øko blow, og jeg bestemte selv, om jeg ville have mere. Det ville jeg gerne, da hun gjorde et fint arbejde og så ret sexet ud med min diller i munden.

Derefter trillede vi om på sengen og kom igennem en del stillinger. Hendes underliv var, dejlig naturlig våd ingen glidemidler, og faktisk i den bedre ende. Jeg trænger til en pause og ligger mig på ryggen, hun spørger om hun skal sutte og jeg siger ja meget gerne. :) Efter en fortjent pause ligger jeg hende på ryggen og giver hende en række dybe hurtige stød og kommer udover hendes mave og bryster.

Alt i alt en fin oplevelse til pengene, hun er klart over det berygtede rødovre/østerbro niveau.

Hvis man ikke er alt for fornem på den og godt kan lide at det er lidt snusket, men alligevel syntes at pigerne på østerbro/rødovre godt kunne være lidt øv agtige. Så er Evelin et rigtig godt bud. Lidt lige som "Laura fra østerbro" bare i en sød og serviceminded udgave. 

Jeg anbefaler helt klart et besøg hos hende.

Skrevet

ved du, hvad forskellen i hendes prisliste er på : 60 minutter normal service og 60 minutter full service, @skunken?

Skrevet
  • Author
Harran skrev, for 4 timer siden:

ved du, hvad forskellen i hendes prisliste er på : 60 minutter normal service og 60 minutter full service, @skunken?

full service er lige som du vil have det.

Normal er med gummi og sikkert andre begrænsninger

Skrevet

Jeg gik igen - hun leverede ikke analt som aftalt og som der står i annoncen. Det er ikke i orden. Jeg var i forvejen lidt irriteret over at skulle stå og vente i 5 minutter på et ikke særligt diskret sted - og hvor opgangen ved siden har sat et skilt op hvor der står “bordel ved siden af - venligst ikke ring på her” ;-) De er åbenbart blevet trætte af fejl ringninger.

Skrevet
  • Author
Stangen skrev, for 1 time siden:

Jeg gik igen - hun leverede ikke analt som aftalt og som der står i annoncen. Det er ikke i orden. Jeg var i forvejen lidt irriteret over at skulle stå og vente i 5 minutter på et ikke særligt diskret sted - og hvor opgangen ved siden har sat et skilt op hvor der står “bordel ved siden af - venligst ikke ring på her” ;-) De er åbenbart blevet trætte af fejl ringninger.

Sorry er ikke til anal, så det kunne jeg ikke lige få med i anmeldelsen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.