Hop til indhold

God oplevelse med Lucky Young Asien squrting pussy

Featured Replies

Skrevet

De billeder kunne jeg sgu ikke modstå, så jeg besøgte Lucy idag.

https://annoncelight.dk/showad/354071

Stedet er den gamle Daisy klub i SV-kvarteret, ganske pæne lokaler med gode bademuligheder, samt et stort lyst værelse med en lille smule ungpige rod.

Pigen var netop som beskrevet i annoncen en ung pige på 19, 20, 21 år eller der omkring -_-

Kommunikationen var fin på engelsk og det var nemt at lave en aftale.

Pigen var fuldstændig som på billederne, en ung meget smuk og sexet pige med en fantastisk flot krop, små ungpige bryster og smukt smilende ansigt. Meget passende i forhold til hendes alder, så var tænderne dækket at et solidt sæt togskinner.

Hun talte ikke meget engelsk, men nok til at man kunne lave en aftale med hende og hun forstod ganske godt og leverede det jeg ønskede. Jeg valgte dog hverken squirt eller without, som hun tilsyneladende tilbyder.

Ydelsen var ganske god, hun viste helt klart godt hvad hun foretog sig, men min oplevelse er nok også ret forblændet af hendes smukke og sexede krop. 

Jeg bestilte en time og tiden blev nok ikke helt opfyldt, men jeg dog fik aldrig opfattelsen at hun forsøgte at forcere tidsmæssigt.

Alt i alt en god oplevelse til standardpris med en fantastisk smuk og sexet - og hvis jeg ikke har nævnt det før - meget ung pige.

Redigeret af OldGentlemann

Skrevet

var der tungekys eller er det ikke din ting? Og hvordan var hendes blowjob?

Skrevet

fik du noget info om hvilke tider hun tilbyder?

spurgte ind til om hun tilbød 15 min men har ikke fået svar tilbage.

Skrevet
  • Author
Vildsvinet skrev, for 5 timer siden:

var der tungekys eller er det ikke din ting? Og hvordan var hendes blowjob?

Jeg fik ikke tungekys, men jeg bad heller ikke om det.

Hendes blow var uden og af den gode våde intense slags.

Skrevet
  • Author
denensomme skrev, for 3 timer siden:

fik du noget info om hvilke tider hun tilbyder?

spurgte ind til om hun tilbød 15 min men har ikke fået svar tilbage.

Hun gav mig priser på 30 og 60 minutter. Jeg ved ikke om hun tilbyder 15 minutter også.

Skrevet

fik også lige overstået et 15 minutters besøg inden hun tog videre og fra i morgen af er hun åbenbart i århus.

det er næsten det værd at tage et hurtigt smut til århus bare for at nyde hendes service igen :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.