Hop til indhold

Alice from Wonderland - Nej tak

Featured Replies

Skrevet

Efter at have læst en anmeldelse, som skamroste den unge Alice, valgte jeg at tage chancen her i eftermiddags - men forventningerne blev slet ikke indfriet, og det blev desværre til en halvlunken oplevelse for mit vedkommende. 

Først og fremmest vil jeg bekræfte, ligesom der bliver nævnt i den anden tråd, at Alices billeder er retsvisende og ajourført. Aldersmæssigt passer det også vældig godt med de omkring 20 år. Jeg skal ikke kunne bedømme, om hun er 21 eller 22 - men ungdommelig er hun.

Alice fortæller, at det er hendes første tur i Danmark, men jeg menes at have set hendes annonce før pga. hendes let genkendelige tattoos. 

Aftalen foregik på Whatsapp, og hun er relativ hurtig til at skrive tilbage. Lokationen er tæt på Ryparken St., og der er gratis parkering lige i nærheden, som hun også guider en til, hvis man kommer i bil.

Alice er både smilende og sød, og jeg blev også modtaget af en meget imødekommende og fræk skønhed i døren. Vi smalltalker lidt - stemningen virker afslappet og god, jeg får stukket et håndklæde i hånden, og hun får pengene for en time (1600 kr.). Efter et forfriskende bad kommer jeg ud til Alice, og herfra går det for alvor kun ned ad bakke.

Kys som der blev aftalt og svaret ja til over Whatsapp er ikke længere muligt - og efter et halvhjertet forsøg på bj (anden runde med bj var dog meget bedre, mere vådt og mere indlevende), signalerede jeg, at nu var det min tur til at slikke hende, men idet jeg glider ned mellem hendes ben, skynder hun sig at tage en ordentlig klat glidecreme og smører det mellem sine ben, og signalere til sex, og at det ikke er muligt hverken at slikke hende eller bruge fingrene. Jeg spørger ind til det i forhold til hendes annonce, men får blot svaret, "jeg kan ikke lide det". Jeg valgte på det tidspunkt at bare acceptere det, for jeg kan mærke at løbet er forlængst kørt for en god oplevelse.  

I forhold til sex-delen, så virkede Alice oprigtig glad for at have sex - og det virkede også til at hun var til de lidt hårdere takter, hvor hun ikke er bleg for at give frække lyde fra sig. Jeg nåede to runder, men den pillowtalk indimellem er overhovedet ikke noget værd at skrive hjem om. Da engelsk ikke er hendes spidskompetence, forsøgte vi igennem Google Translate, men det blev mest det overfladiske. Alice var mere opsat på at ligge og høre musik og vape, og der var som intet kæleri, krammere eller noget i periferien af GFE over det, eller for den sagsskyld besøget. Jeg forsøgte at spørge ind til det, der svarede Alice blot, "at hun kan lide at være alene, og hun ved ikke hvorfor". Efter anden runde var forbi, skulle Alice ud og ryge cigaretter, og det var ligesom tegn til, at jeg skulle i bad og ud igen.

Tidsmæssigt var jeg ude igen efter ca. 50ish minutter, og hun skal have ros for ikke at kigge på telefonen, selvom der blev ringet mindst 15 - 20 gange i den lille time, jeg var der. 

Alt i alt en meget middelmådig oplevelse, der for mig bar præg af business, og dermed fuldstændig dræber den illusion om at tilbringe en skøn stund med en purung gudinde - og som hun også selv sagde "business is business". 

Ungasiat 

Redigeret af Ungasiat

Skrevet
Ungasiat skrev, den 12.10.2022 at 19:05:

og som hun også selv sagde "business is business". 

Lyder hårdt, hjælp. Har det også lidt blandet der med Ryparken-pigerne. Ser ellers meget fin ud :shock:

Skrevet
TheLion skrev, for 25 minutter siden:

Ryparken-pigerne

Ryparken? Hun er ikke i 2400 NV?

Skrevet
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Ryparken? Hun er ikke i 2400 NV?

Ungasiat skrev, den 12.10.2022 at 19:05:

Lokationen er tæt på Ryparken St.,

Mange gode spørgsmål. Hvad @Ungasiat skriver. Kan være han kan gøre os klogere? Var der ikke også en anden anmeldelse af pigen? :)

Skrevet

Jeg fik en uopfordret besked fra Alice på Whatsapp i dag. Ikke særlig diskret. 

I forhold til stedet, så hører det under 2100, men som sagt et stenkast fra Ryparken St. - kan dog røbe, ud fra den nye besked jeg har fået i dag, at hun er flyttet til Høje Gladsaxe nu. 

Redigeret af Ungasiat

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.