Hop til indhold

Anniversary!

Featured Replies

Skrevet

Förlåt min svenska, jag hoppas det ska gå att läsa ändå.

Jag firade för någon dag sedan årsdagen av min debut i köpesexbranchen. Det var en afton i oktober då jag var i Köpenhamn i arbete som jag nervöst tog s-toget ut till Seduction Girls i Rödovre för att möta Estelle. Jag vill här inte gå in på detaljer om det mötet, men jag vill ändå säga att Estelle och telefondamen såg till att jag hade en fin och lyckad första upplevelse.

Sedan dess kan man säga att jag blivit svårt avhängig :D Under detta året har jag träffat många fantastiska piger och fått uppleva saker som jag aldrig kunnat drömma om.

Jag kommer förbi Köpenhamn så ofta jag kan och passar alltid på att träffa en trevlig GP som jag valt ut från klinikernas hemsidor eller någon av de andra annoncesites. Jag har haft stor nytta av alla informativa anmeldelser här på EG och jag tackar så mycket för alla som tar sig tid att skriva.

Detta året, förutom att det har gått mycket mer pengar än det plejer :D (säkert lagt ca 75 000 dkk i allt för resor, hotell och piger), har varit helt fantastiskt för mig. Vetskapen om att jag har chans att möta alla dessa vackra kvinnor gör att jag känner ett stort incitament att hålla mig i form. Jag har bland annat gått ner ca 12 kg och min främsta motivation är för att känna mig bättre och se bättre ut vid kommande möten.

Jag vill bara säga tack till alla piger som förgyller tillvaron för oss män av alla typer, störrelser och åldrar.

Och till er män, var rädda om pigerna. Det är en unik möjlighet ni har i dejlige Danmark.

Jag ser fram emot att träffa fler av de fina kvinnorna, antingen på klinik eller privat/diskret. Det enda jag ångrar är att jag inte prövat detta tidigare i mitt 40+ åriga liv. :rolleyes:

Skrevet

Dejligt at læse om din begejstring. Dit svenske er helt ok og letlæst.

Vi må gøre en aktiv indsats for at bevare vores gensidige forståelse for de nordiske sprog.

Om det så også kan gøres liggende vandret er vel helt fint. 

;):P

Skrevet

Instämmer till fullo! Vill inte veta hur mycket pengar jag lagt på denna "hobby" genom åren, men - nästan - allt har varit värt det! Skönt att se att fler landsmän har samma upplevelse. Længe leve Danmark!!

Skrevet
Svenskermanden skrev, for 1 time siden:

Förlåt min svenska, jag hoppas det ska gå att läsa ändå.

Det er ikke noget problem - den klarer Google Translate .... bortset fra at "en trevlig GP" oversættes til "sød praktiserende læge" :lol:

Tillykke med jubilæet.

Skrevet

Gratulerer med årsdagen :-)

Afhængnigheden er du ikke den eneste som har. Min egen kommer og går, men jeg fortryder det ikke. Der har heldigvis været langt flere gode, end dårlige besøg.

Nogle af de dårlige har været min egen skyld (stress og for store forhåbninger), andre har været pigens (det kommer jeg ikke ind på), men alt i alt - langt flest af de gode. <3 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.