Hop til indhold

Vil så gerne en GP, meeen...

Featured Replies

Skrevet

... Kan ikke få ud af hovedet, at en anden mand lige har haft samleje med hende og givet bj osv. Hvordan kommer jeg over det?

Skrevet
Fizzefar skrev, for 4 minutter siden:

... Kan ikke få ud af hovedet, at en anden mand lige har haft samleje med hende og givet bj osv. Hvordan kommer jeg over det?

Vær den første når hun åbner :)

Skrevet

Gør noget ved din trang ;-)

Skrevet
KPBR skrev, for 34 minutter siden:

Vær den første når hun åbner :)

Eller den sidste, alt efter om TS mener det tænder ham ikke at kunne få det ud af hovedet eller ej ;-)

Skrevet

Jeg tænker løsningen kommer lidt an på om det er fordi du synes det fysisk er frastødende eller om du følelsesmæssigt bliver frastødt.. Hvis det er fysisk så vælg en pige der ikke gør noget uden kondom og som evt ikke har et hav af gæster på en vagt.. Jeg tænker de færreste piger fortæller dig om gæsten før eller lignende.. 

Hvis det er følelsesmæssigt så er det nok bare ikke for dig at bevæge dig rundt i denne branche.. 

Skrevet
Fizzefar skrev, for 56 minutter siden:

Booker hende hele dagen.

Skrevet
  • Author

Det er fysisk.

JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Jeg tænker løsningen kommer lidt an på om det er fordi du synes det fysisk er frastødende eller om du følelsesmæssigt bliver frastødt.. Hvis det er fysisk så vælg en pige der ikke gør noget uden kondom og som evt ikke har et hav af gæster på en vagt.. Jeg tænker de færreste piger fortæller dig om gæsten før eller lignende.. 

Hvis det er følelsesmæssigt så er det nok bare ikke for dig at bevæge dig rundt i denne branche.. 

Skrevet
Fizzefar skrev, for 32 minutter siden:

Det er fysisk.

Jamen så som sagt.. Sørg for det er en pige der ikke gør noget uden kondom.. Ellers ved jeg ikke lige hvad andre råd jeg kan komme med.. Evt sørg for at være første gæst den dag.. Jeg har tit gæster der beder mig om "den første tid på dagen".. Jeg mistænker det måske er af samme grunde som dig eller måske de bare vil sørge for jeg er allermest vågen og frisk.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Jamen så som sagt.. Sørg for det er en pige der ikke gør noget uden kondom.. Ellers ved jeg ikke lige hvad andre råd jeg kan komme med.. Evt sørg for at være første gæst den dag.. Jeg har tit gæster der beder mig om "den første tid på dagen".. Jeg mistænker det måske er af samme grunde som dig eller måske de bare vil sørge for jeg er allermest vågen og frisk.. 

Har du en annonce?:-)

Skrevet
Fizzefar skrev, for 21 minutter siden:

Det er fysisk.

Jeg er helt sikker på, det er det sidste du vil tænke på når du er der, medmindre du selvfølgelig vælge billigste løsning. 

Men der er jo flere løsninger for at komme blødt ind i dette fantastiske univers.

1. Start blødt ud med lidt rigtig massage, nogle gange sælger de mere end du har booket. Så kan det være lysten tager over. 

2. Eller vælg helt bevidst noget i stil med Episk (edging massage), hvor det vel er lidt mere uskyldigt. 

3. Book i god tid i forvejen, så du kan åbne dagen. 

Med min lille erfaring, så er de gode GP'er rigtig dygtige til at få dig til at finde ro i situationen, og dine tanker vil slet ikke være på andet, end en dejlig time eller 2. 

Personligt startede jeg ud med at booke 2 timer med massage, og en dag udviklede det sig så til lidt mere. Siden har jeg oplevet ret stor ro omkring, mine besøg ved nogle skønne dansktalende GP, og for mig er det nu på dette område ikke anderledes end at være sammen med en hver anden kvinde, der forhåbentlig også har noget erfaring. 

Erfaring og selvfølgelig servicegen er godt, og som regel enormt frækt. 

Held og lykke. 

Skrevet

Come on, find lige en kvinde hvor du er den "første" og alle vores søde  dygtige. Flotte piger her. Har sku hygiejnen iorden

Så glem det og kan ud i den virkelige verden ....

Skrevet

Ja, suk. Hvem der bare kunne finde en kvinde i Danmark, der ikke lige havde haft samleje eller en pikkemand i munden. Hun er vidst lige så sjælden som sabeltigeren. 

Skrevet
underdog40 skrev, for 2 minutter siden:

Ja, suk. Hvem der bare kunne finde en kvinde i Danmark, der ikke lige havde haft samleje eller en pikkemand i munden. Hun er vidst lige så sjælden som sabeltigeren. 

Så er min kone en sabeltiger

Skrevet

Jennifer er helt sikkert et besøg værd:wub:

Skrevet
Fizzefar skrev, den 12.10.2022 at 14:26:

Hvordan kommer jeg over det?

Du lader vel være med at tænke over det, jeg ser ikke den er længere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.