Hop til indhold
Bobby CPH

Silvia - professional erotic masseuse i Ørestad

Recommended Posts

Silvia

Stor anbefaling af Silvia.

Nem booking via WhatsApp. Diskret lejlighed i Ørestad. Smuk og velskabt kvinde med et behageligt væsen. Det er tydeligt, at hun hviler i sig selv og er seriøs omkring sit arbejde. Lækker massage med masser af kropskontakt efterfulgt af lang og intens penismassage, som hun har en virkelig god fornemmelse for – jeg blev holdt på kanten af udløsning i lang tid. Afslappet og personlig smalltalk bagefter. Hun har min varmeste anbefaling. Arbejder også i Aarhus og Aalborg og har masser af gode anmeldelser derfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobby CPH skrev, for 5 timer siden:

Silvia

Stor anbefaling af Silvia.

Nem booking via WhatsApp. Diskret lejlighed i Ørestad. Smuk og velskabt kvinde med et behageligt væsen. Det er tydeligt, at hun hviler i sig selv og er seriøs omkring sit arbejde. Lækker massage med masser af kropskontakt efterfulgt af lang og intens penismassage, som hun har en virkelig god fornemmelse for – jeg blev holdt på kanten af udløsning i lang tid. Afslappet og personlig smalltalk bagefter. Hun har min varmeste anbefaling. Arbejder også i Aarhus og Aalborg og har masser af gode anmeldelser derfra.

Kan kun istemme og være helt enig i at hun er en dejlig oplevelse. Har besøgt hende i Aarhus og Aalborg (har også anmeldt det) 

Og ja - det med at holde een i den “edging” tilstand er helt vildt fedt og det mestrer hun virkelig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jørgensen skrev, for 1 time siden:

Hendes bryster ser hårde ud. Er de også sådan IRL? 

Pft. for svaret. 

Nej de føles helt naturlige og rigtigt pænt lavet. Man kan godt komme i tvivl om de er ægte, men det er sjældent at langbenede slanke piger som Silvia har så store bryster. De er ikke for store vil jeg tilføje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 17.10.2022 at 12:40:

Nej de føles helt naturlige og rigtigt pænt lavet. Man kan godt komme i tvivl om de er ægte, men det er sjældent at langbenede slanke piger som Silvia har så store bryster. De er ikke for store vil jeg tilføje. 

Jeg vil gerne tilføje her at hvis emnet går på Silvias bryster - så er de dejlige at røre ved. Ikke hårde silikone som man kender. 
hendes naturlige former og skønhed er alfa omega og en krop der er mums i former og kvindelighed 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis I ikke har opdaget det, så er hun i Kbh. disse dage. Jeg kan kun gentage min anbefaling af hende efter mit besøg i dag.

Selve stedet er centralt placeret, lidt småt til min smag, men pænt og rent. Hendes magiske hænders arbejde var som altid i top.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...