Hop til indhold

Kondomer

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 4 timer siden:

Jeg bruger EXS thin kondomer både alm og xl ligger i skuffen ;)

De fungerer som de skal og lugter ikke af kondom, kæmpe plus da jeg syntes at det er turn off når de lugter af gummi/latex

Hader også når de lugter for meget af gummi 

Skrevet
kristensen2201 skrev, for 3 timer siden:

Lol du puster til ilden ven  :)

Tjaaa   tænkte at moral-prædikanterne er til valgkamp og at jeg derfor kunne undgå horden af brugere som er utilfreds over hvordan jeg lever mit nu 47 årig sygdomsfri sexliv :)

Jeg blander mig jo heller ikke i deres sexliv. Svarede bare på et spørgsmål fra en gp-prinsesse.

Skrevet

Jeg bruger ekstra lange og klipper spidsen af, så de passer. Det giver den bedste nydelse :D

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 16 timer siden:

Hvorfor ikke bare spørge din veninde JR i en Pb, hun har som regel svar på alt med både mand og børn samt hvilken farve som passer ham i aften??? :rolleyes:

Jeg forstår ikke hvad det er for en slet skjult hentydning du kommer med:huh:.. Men du da velkommen til at uddybe evt et andet sted hvor du ikke afsporer en tråd.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Jeg forstår ikke hvad det er for en slet skjult hentydning du kommer med:huh:.. Men du da velkommen til at uddybe evt et andet sted hvor du ikke afsporer en tråd.. 

Jeg synes bare du skal forstå indlægget i lyset af hans brugernavn :lol:

Skrevet
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 9 timer siden:

London er billig og okay i kvaliteten, personlig synes jeg ikke de Smager godt ved Blow-Job. Giver du/i Blow-Job uden kondom er de fine til resten på din menu 

Jeg bruger London; almindelig, XL og jordbær. De sidste er super til blow, også fordi tutten er mindre end på de almindelige. Jeg har også ofte MySize til de mindste og de største.

Skrevet
Liv skrev, for 43 minutter siden:

Jeg bruger London; almindelig, XL og jordbær. De sidste er super til blow, også fordi tutten er mindre end på de almindelige. Jeg har også ofte MySize til de mindste og de største.

sålænge du ikke køber de røde....de slukker selv den vildeste gnist. i hvert fald hos mig. 

Redigeret af underdog40

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg forstår ikke hvad det er for en slet skjult hentydning du kommer med:huh:

Blot en hentydning til Ts, da jeg mener du ved hvad som skal bruges, intet andet, hvad det angår ham i Århus har jeg dog ingen kommentar til udover han er en Nar :(

Skrevet

@Utilregnlig fik naturligvis en advarsel for sine kommentarer. Vi taler pænt om hinanden herinde.

Redigeret af Stapler

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 17 timer siden:

Jeg synes bare du skal forstå indlægget i lyset af hans brugernavn :lol:

hvorfor har du så svært ved, at acceptere andre mennesker...prøv at tale til, og ikke ned til andre :huh:

ediet: EG er som medie på retræte, dertil kan man kun gisne om div forhold :roll:

Redigeret af Røvslikker

Skrevet

.

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet
underdog40 skrev, den 12.10.2022 at 19:09:

sålænge du ikke køber de røde....de slukker selv den vildeste gnist. i hvert fald hos mig. 

Jordbærkondomer er netop røde, men man skal da være velkommen til at bede om et andet, hvis farven er et problem ;) 

Skrevet

Pasante King Size. Ved dog ikke helt hvordan de definere de størrelser der. :P

Skrevet

Køber altid på nettet ved Kondomland.dk

Der kan man nemt få alle størrelser, samtidig med man også kan købe rigtig mange andre ting på siden også.

Skrevet
gry skrev, den 11.10.2022 at 22:43:

Hvilke kondomer bruger i og hvorfor

Manix/Skyn

De er uden sammenligning de bedste jeg nogensinde har prøvet. Modsat latex kondomer føler jeg slet ikke de hæmmer mig. Fås i flere størrelser.

De er faktisk stærkere end latex og dermed også potentielt sikrere, men samtidig altså mindre hæmmende. Win-win.

• 2 months later...
Skrevet

Jeg bruger helst London - Ekstra Gross......fine kondomer....altså, hvis man absolut skal klemme sådan en ting på sin pik;)

Skrevet

har prøvet mange forskellige, mit .. "problem" er omkreds.. alt man kan købe i supermarkeder osv, har stort set den samme omkreds, og det kværner min pik.. 

Mysize 62 passer godt til mig, men de har forfærdelig lugt/smag, og man kan ik rigtig føle noget .. leder stadig efter noget der funker.

Har også prøvet durex thin XL som er 57mm, de er liiige stramme nok, men det føles dog bedre.. 

det er sjovt når kondomer bliver solgt som XXXXL og så er de 52mm girth men 40 cm lang.. (ok overdriver måske)..

• 1 month later...
Skrevet

Nogen som kan anbefale nogle gode  XL - XXL kondomer som  er tynde og som ikke koster kassen? >18 cm?

Takker :)

Skrevet

D'herrer prøv at kigge på feks kondomland.dk eller kondomaten.dk

Alle er beskrevet med længde, diameter og tykkelse, så kan I selv vælge på alle hylder.

Pris er jo som man tager det, men kvalitet er sjældent billigt.

Det burde ikke være svært.

En GP jeg hjalp havde nogle ultratynde og ekstrem store kondomer som en kunne havde taget med, kan ikke huske mærket, men de var udsolgt overalt på nettet.

Hun var ret glad for kondomerne ( og kunden :D )

Skrevet
gry skrev, den 11.10.2022 at 22:43:

Hvilke kondomer bruger i og hvorfor

Bruger i de billigste, eller bruger i f.eks nogle extra stronge for sikkerhedens skyld

Indtil nu har jeg kørt med nogle der hedder unil@tex og pasante king size xl 

De blå fra Lidl. Kanon kvalitet, tilpas størrelse, smager af 0. 

Knus Pia

Skrevet
PiaV skrev, for 1 time siden:

De blå fra Lidl. Kanon kvalitet, tilpas størrelse, smager af 0. 

Knus Pia

Er de ikke Protex?  de er micro kondomer :lol:- Jeg synes ikke man kan finde et stort udvalg XL -XXL kondomer i supermarkeder. Hvis man er heldig så kan man finde én slags:  Refsu Grande XL og de strammer stadig. Jeg mener ikke Refsu har nogle som er større og hvis de har så har jeg aldrig set dem.

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet

Med de GP:er som jag träffar regelbundet används inte kondom alls för att det är skönast så och riskerna är rätt små (jag vet att den inte är obefintlig).

Om jag använder kondom (och har möjlighet att välja) så använder jag Skyn för att den är tunn och ger god känsla. En GP som jag har träffat har använt femidom – det är en sorts kvinnlig kondom som sätts in i slidan och det känns nästan lika ljuvligt som att knulla utan.

• 6 months later...
Skrevet

Har lige købt 100 protex xl(56mm) på nettet billigt, de meget gennemsigtig, har også fundet ud af at det vender korrekt når den sorte farve vender opad, så man fri for at fumle rundt med det, bare på med lortet, og ind i et hul.

Vil faktisk gerne ha prøvet nogle på 58mm i denne gang, men kunne, kun finde nogle latexfri og lelo, det var blevet en dyr omgang med 100 af dem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.