Hop til indhold

Recommended Posts

Først link:

https://annoncelight.dk/showad/348795

Besøgte Nam i fredags og hun levere hver gang. Dejlig smilende, glat mis og naturlige ca d skål. Hun går lige til stålet, super blow sf, hun smager dejlig, over i en 69’ er og et par stillinger. Afslutning, aftørring, tilbud om bad og en cola under armen ud. Sku svært at være utilfreds.

Kommer jeg igen ? Ja, det tror jeg nok jeg gør…

God aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del7100 skrev, for 9 minutter siden:

Først link:

Besøgte Nam i fredags og hun levere hver gang. Dejlig smilende, glat mis og naturlige ca d skål. Hun går lige til stålet, super blow sf, hun smager dejlig, over i en 69’ er og et par stillinger. Afslutning, aftørring, tilbud om bad og en cola under armen ud. Sku svært at være utilfreds.

God aften.

Hvad er husets priser? - og er hende den anden pige (Anna) egentlig ny?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gav 800 for 30 min., og det er helt standard i Vejle pt. Springer dog næsten altid massagen over.

Kender ikke den anden pige, men Nam sagde godt nok at der kom en ny pige i denne uge….

Del dette indlæg

Link til indlæg
niskanen skrev, den 11.10.2022 at 22:37:

Hvad er husets priser? - og er hende den anden pige (Anna) egentlig ny?

Jeg besøgte Anna den anden dag, og jeg tror bestemt hun er ny på disse egne. Hun kan en smule engelsk, men det er meget sparsomt og nemt at misforstå.

Det kan godt være hendes billeder, men hun virker ikke nær så ung som de giver udtryk for (jeg vil gætte på 35-40 år).

Hun virker meget serviceminded og spørger konstant ind til om man kan lide hvad hun gør. Alt i alt en udemærket oplevelse for mig. Priser er normal Vejle niveau.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte også Anna i sidste weekend. Ville lige se hvad hun var for en… Man må sige at hun har et godt humør og yderst serviceminded.. Hun yder ganske rigtig sex uden gummi, men det er ikke noget for mig. Hun har en alm håndfuld bryster og er helt glat. Dejligt at man kan komme i ansigtet/munden… I like….

Hun gik med i bad bagefter, og man bliver vasket til den helt store guldmedalje… Lidt sjovt at hun iføre sig en rød badehætte….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del7100 skrev, den 11.10.2022 at 22:27:

Først link:

God aften.

Hendes bryster ser ud til at være bløde og hænge. Er det korrekt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Nam forleden. Dejlig oplevelse, meget imødekommende og godt humør. 

Dejlige bløde bryster og glat mis. 

Kan kun anbefales. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
vor2574 skrev, den 13.2.2023 at 11:46:

Besøgte Nam forleden. Dejlig oplevelse, meget imødekommende og godt humør. 

Dejlige bløde bryster og glat mis. 

Kan kun anbefales. 

Hvor i vejle er hun ca, og er der diskret indgang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tetra skrev, den 15.2.2023 at 08:27:

Hvor i vejle er hun ca, og er der diskret indgang

Hun oplyser adresse ved booking. Gode parkerings muligheder i nærheden. Ikke diskret indgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Nam igen her i weekenden. Hun er stadig meget smilende og serviceminded. Hun er helt naturligt og glat. Fræk b2b med meget pirring og derefter en lang slikketur og 4 stillinger inden der kom små haletudser i munden.

Fik ikke rimming og det er heller ikke noget jeg efterspørger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...