Hop til indhold
Guest Copenhagen_Gentleman

CumGetUsAgain, København?

Recommended Posts

Hun bliver ved med at oprette nye profiler, hvilket er lidt et red falg, synes jeg. Men hun tilbyder vist kun blowjob til flere på én gang for 2.000 kr.

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sardo

Ja ny profil samme oplæg. Hun siger at hendes fantasi er at sutte to pikke på samme tid, hendes fyrs og din.  Men det går i sidste ende ud på du skal over på snapchat og købe nogle  billeder af hende,  jeg tvivler på at nogensinde kommer til at møde hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Sardo skrev, for 10 timer siden:

Ja ny profil samme oplæg. Hun siger at hendes fantasi er at sutte to pikke på samme tid, hendes fyrs og din.  Men det går i sidste ende ud på du skal over på snapchat og købe nogle  billeder af hende,  jeg tvivler på at nogensinde kommer til at møde hende

ok , de ville mødes med mig i et center her i nordsjælland, men jeg gad ikke stå med stiv sammen med en mand jeg ikke kendte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sardo skrev, den 11.10.2022 at 22:03:

Ja ny profil samme oplæg. Hun siger at hendes fantasi er at sutte to pikke på samme tid, hendes fyrs og din.  Men det går i sidste ende ud på du skal over på snapchat og købe nogle  billeder af hende,  jeg tvivler på at nogensinde kommer til at møde hende

Godt nok, så blev min mistanke bekræftet, hun er vist bare en penge hustler. Konstant oprettelse af nye profiler er normalt er sikkert tegn på et eller andet suspekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

'Min fantasi er at invitere en fræk daddy hjem til mig privat. Når du træder ind af døren, så smækker du døren efter dig. Du vender dig rundt og ser mit hjemmelavede gloryhole og du kan se igennem hullet at jeg sidder på knæ og venter på dig. På samme side som mig står min fyr med pikken og et kamera fremme og filmer hvordan jeg leger med jer begge to indtil I kommer udover mig. Hvis sukkerdelen er på plads og tilstrækkelig så modtager jeg også pik i missen igennem hullet. Kan ikke selv komme med et forslag på sukkerdelen, da det er imod reglerne her på siden - så du skal komme med budet'

haaahaaaa, tror godt jeg ved hvem der leger med den :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sardo skrev, den 11.10.2022 at 22:03:

Ja ny profil samme oplæg. Hun siger at hendes fantasi er at sutte to pikke på samme tid, hendes fyrs og din.  Men det går i sidste ende ud på du skal over på snapchat og købe nogle  billeder af hende,  jeg tvivler på at nogensinde kommer til at møde hende

Jeg har besøgt deres gloryhole. Den er god nok. Og ingen tvivl om at det var hende der suttede min pik, som jeg bestemt ikke kan klage over. 

Jeg havde hvert fald en god og sindssyg fræk oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manoman skrev, den 16.11.2022 at 23:21:

Jeg har besøgt deres gloryhole. Den er god nok. Og ingen tvivl om at det var hende der suttede min pik, som jeg bestemt ikke kan klage over. 

Jeg havde hvert fald en god og sindssyg fræk oplevelse. 

Jaja oprette sig 1 indlæg og ikke set siden.

https://sugardaters.com/us/profile/bEZJKxr3RJ
 

hedder de nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

jeg sagde nej, vil sgu ikke suttes af hendes kæreste slave, i et glory som jeg ikke kan se igennem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 23.11.2022 at 10:28:

jeg sagde nej, vil sgu ikke suttes af hendes kæreste slave, i et glory som jeg ikke kan se igennem 

Man kan nu altså sagtens se at det er hende. Hullet er forholdsvis stort. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Manoman skrev, for 7 timer siden:

Man kan nu altså sagtens se at det er hende. Hullet er forholdsvis stort. 

ok , ) godt nok så
hvad gav du , 1500 ville hun have af mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...