Hop til indhold

Recommended Posts

Der er kommet et nyt sted på midtfyen ude i en lille landsby

 

Ringede og bestilte tid, ved ankomst blev jeg modtaget af en lille buttet Thai som smilede meget, der blev aftalt en time Fp med sexdelen først, startede med gummi på og så et blowjob hvor jeg sad på kanten af sengen, efter ganske kort tid rejste hun sig op og vendte bagdelen til og så var vi i gang med sexdelen, det var som det bare var noget der skulle overstås ok. med pil ned, jeg blev bedt om at lægge mig på briksen for massagen, der kom hendes kompetencer til sin ret, en virkelig god og hård massage hvor hun fandt alle de hårde punkter.

kommer tilbage? sandsynligvis for massage

https://annoncelight.dk/showad/353381

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 9 timer siden:

Hvis det er hende på billedet, så ser hun ellers ikke buttet ud der? Men det var måske ikke samme kvinde?

Tak for anmeldelsen :)

Hun skriver hun er 160 høj og 61 kg....præsis som Wawa i Lunde. Og hun er lidt buttet men rigtig dejlig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
medlem skrev, den 12.10.2022 at 22:53:

Hvor, sådan Ca. På midtfyn?

 

Det er en anden der annoncere i Ringe -er sandsynligvis samme adresse uden at vide det;-) (annoncerne startede samtidig)

Del dette indlæg


Link til indlæg
montør skrev, den 11.10.2022 at 20:46:

Der er kommet et nyt sted på midtfyen ude i en lille landsby

 

Ringede og bestilte tid, ved ankomst blev jeg modtaget af en lille buttet Thai som smilede meget, der blev aftalt en time Fp med sexdelen først, startede med gummi på og så et blowjob hvor jeg sad på kanten af sengen, efter ganske kort tid rejste hun sig op og vendte bagdelen til og så var vi i gang med sexdelen, det var som det bare var noget der skulle overstås ok. med pil ned, jeg blev bedt om at lægge mig på briksen for massagen, der kom hendes kompetencer til sin ret, en virkelig god og hård massage hvor hun fandt alle de hårde punkter.

kommer tilbage? sandsynligvis for massage

https://annoncelight.dk/showad/353381

tja ! Hun skriver jo tydeligt proff. massage hos mig !!!,Så hvis du havde regnet med sexdelen , var det vigtigste for hende , . Er det jo nok dig , der skal vælge at læse og forstå.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JANST2305

hej er der ikke nogen der har hendes kontaktoplysninger . montør du må da kunne hjælpe tænk på at hun ikke får nogen indtjening når der ikke er nogen der kan træffe hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
montør skrev, den 11.10.2022 at 20:46:

Der er kommet et nyt sted på midtfyen ude i en lille landsby

 

Ringede og bestilte tid, ved ankomst blev jeg modtaget af en lille buttet Thai som smilede meget, der blev aftalt en time Fp med sexdelen først, startede med gummi på og så et blowjob hvor jeg sad på kanten af sengen, efter ganske kort tid rejste hun sig op og vendte bagdelen til og så var vi i gang med sexdelen, det var som det bare var noget der skulle overstås ok. med pil ned, jeg blev bedt om at lægge mig på briksen for massagen, der kom hendes kompetencer til sin ret, en virkelig god og hård massage hvor hun fandt alle de hårde punkter.

kommer tilbage? sandsynligvis for massage

https://annoncelight.dk/showad/353381

underligt du kunne ringe og bestille tid, når der ikke er et nr,

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 7 timer siden:

underligt du kunne ringe og bestille tid, når der ikke er et nr,

-Nummeret var på tidligere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...