[email protected] 21 Skrevet 11. Oktober, 2022 Er der nogle hoteller/moteller i syd dk som er oplagt til at modtage kunder fra ? Som er diskret og evt uden reception Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gågladibad 70 Skrevet 11. Oktober, 2022 Der er nogle muligheder skriv gerne pb for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 82 Skrevet 11. Oktober, 2022 Hotel Varde ved jeg er blevet benyttet af glædespiger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 134 Skrevet 11. Oktober, 2022 Motel lyren Padborg .. er nok også en mulighed … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 21 Skrevet 11. Oktober, 2022 Luren er et meget skidt bud .. de ønsker ikke at der er piger dernede jeg taler af erfaring :-); 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 11. Oktober, 2022 Nu er hoteller specifikt nævnt i straffelovens rufferi paragraf par 233 I stk 3: Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år. Så det er intet under at hoteller og moteller ikke vil have 'erhversdrivende' kvinder på deres værelser. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 21 Skrevet 11. Oktober, 2022 Ja ved det :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 134 Skrevet 11. Oktober, 2022 [email protected] skrev, for 12 minutter siden: Luren er et meget skidt bud .. de ønsker ikke at der er piger dernede jeg taler af erfaring :-); Ok det vidste jeg ikke …. Har mødt en gp der for ca tre uger siden … det blev nok så sidste gang der , kan jeg forstå .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 11. Oktober, 2022 [email protected] skrev, for 2 timer siden: Er der nogle hoteller/moteller i syd dk som er oplagt til at modtage kunder fra ? Som er diskret og evt uden reception Jeg kender et sted i Kolding og et i Fredericia hvor de bestemt ikke har noget imod os.. Skriv evt en pb hvis det er.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække mille 21 Skrevet 16. November, 2022 Hejsa jeg har sendt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 19. November, 2022 JenniferRomantica skrev, den 11.10.2022 at 22:17: Jeg kender et sted i Kolding og et i Fredericia hvor de bestemt ikke har noget imod os.. Skriv evt en pb hvis det er.. Sender dig en pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 1. Marts, 2023 [email protected] skrev, den 11.10.2022 at 19:31: Er der nogle hoteller/moteller i syd dk som er oplagt til at modtage kunder fra ? Som er diskret og evt uden reception Mikkelborg kro. 6630 Rødding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 1. Marts, 2023 https://m18.dk På Nørrebro i København, men der må også være andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 1. Marts, 2023 Er det ikke lidt dumt, at skrive navne/adresser på de steder hvor det kan lade sig gøre, i et åbent forum. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superman84 0 Skrevet 1. Marts, 2023 Guest moden libertiner skrev, den 11.10.2022 at 22:09: Nu er hoteller specifikt nævnt i straffelovens rufferi paragraf par 233 I stk 3: Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år. Så det er intet under at hoteller og moteller ikke vil have 'erhversdrivende' kvinder på deres værelser. Er det både købere og sælgere af sex straffes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II Skrevet 1. Marts, 2023 Det er hotelejeren/udlejeren der straffes, ikke kvinden der sælger sex, ej heller manden eller kvinden der køber sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg