Hop til indhold
naturalbeauty@flirt.dk

Velegnede motel/hotel

Recommended Posts

Guest moden libertiner

Nu er hoteller specifikt nævnt i straffelovens rufferi paragraf par 233

I stk 3:

1. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

Så det er intet under at hoteller og moteller ikke vil have 'erhversdrivende' kvinder på deres værelser.  :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, for 12 minutter siden:

Luren er et meget skidt bud .. de ønsker ikke at der er piger dernede ;-) jeg taler af erfaring :-);

Ok det vidste jeg ikke  …. Har mødt en gp der for ca tre uger siden … ;-)  det blev nok så sidste gang der , kan jeg forstå .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, for 2 timer siden:

Er der nogle hoteller/moteller i syd dk som er oplagt til at modtage kunder fra ? Som er diskret og evt uden reception 

Jeg kender et sted i Kolding og et i Fredericia hvor de bestemt ikke har noget imod os^_^.. Skriv evt en pb hvis det er.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke lidt dumt, at skrive navne/adresser på de steder hvor det kan lade sig gøre, i et åbent forum.:unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner skrev, den 11.10.2022 at 22:09:

Nu er hoteller specifikt nævnt i straffelovens rufferi paragraf par 233

I stk 3:

1. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

Så det er intet under at hoteller og moteller ikke vil have 'erhversdrivende' kvinder på deres værelser.  :-)

Er det både købere og sælgere af sex straffes 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Det er hotelejeren/udlejeren der straffes, ikke kvinden der sælger sex, ej heller manden eller kvinden der køber sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...