Hop til indhold

Kun idag Frækkeste ​ dejligste herinde (sally77)

Featured Replies

Skrevet

tvivler på det er rigtigt billeder er brugt på andre medier som folk næppe ville bruge til denne side også

måske nogen der vil svine hende til lidt for godt til og være sandt

Skrevet

Enig. Virker fake, også med at der ingen grænser er. Det er for vildt i min optik.

Billedet af den unge kvinde stige op af vandet går bare lige i maximus forneden B)

Skrevet

Det må være fake - profilteksten er iihvertfald ikke fra en pige som har gennemført en universitetsuddannelse :)

Skrevet

Jeg er også 100 % sikker på den er fake og udtryk for at en forsmået mand vil hænge en pige (ekskæreste) ud. 

Skrevet
Elprebsi skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er også 100 % sikker på den er fake og udtryk for at en forsmået mand vil hænge en pige (ekskæreste) ud. 

Hælder også til din teori...  dog kan det jo også være nogen der vil have overført lidt mønt på forskud på en falsk profil.

Skrevet
gøffe skrev, for 2 timer siden:

tvivler på det er rigtigt billeder er brugt på andre medier som folk næppe ville bruge til denne side også

måske nogen der vil svine hende til lidt for godt til og være sandt

ja, det var også min tanke

Skrevet

Lugter langt væk af fake

Jeg forestiller mig der sidder en eller anden bumset knægt og stammer for hårdt.

Et setup ala forudbetaling til en knægt på en parkeringsplads foran et hotel eller et boligkomplex, hvorefter du får nummeret på værelse/lejlighed.

Gætter på at værelset er tomt, eller der bor en helt uvedkommende person på den adresse man bliver guidet til.

Skrevet

Har lige anmeldt annoncen hos annoncelight. Det er sgu usselt at stjæle pics fra en ung piges private instagram og smide dem på en sexannonce.

Skrevet

Lyder også mærkeligt,at man svarer fra et andet nr end angivet

Ps: skriver fra et andet nr da jeg ikke har taletid starter med 6.

Skrevet
Sydjysk Grisling skrev, for 43 minutter siden:

Lyder også mærkeligt,at man svarer fra et andet nr end angivet

Ps: skriver fra et andet nr da jeg ikke har taletid starter med 6.

det har jeg nu oplevet før..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.