Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Måske et lidt underligt newbie spørgsmål. Hvis man vil ringe og bestille tid på en thaiklinik og gerne vil have tid når de åbner, bør man så ringe lidt før åbningstid eller dagen før.

Hilsen
Fritz

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ringer altid før dagen. Måske er de ikke ved telefonen før de åbner og der kan jo være flere om buddet på det tidspunkt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fritz the Cat skrev, for 48 minutter siden:

Hej

Måske et lidt underligt newbie spørgsmål. Hvis man vil ringe og bestille tid på en thaiklinik og gerne vil have tid når de åbner, bør man så ringe lidt før åbningstid eller dagen før.

Hilsen
Fritz

men gerne et par timer før lukketid aftenen FØR, thaier bruger ikke det der med at noterer ned, medmindre de har et decideret bookingsystem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan man ikke sige noget generelt om.

Det afhænger af stedets professionalisme, hvor efterspurgt pigen er og hvor kendt du er på stedet.

Nogle steder tager imod tidsbestilling uden at overholde den. Jeg har et fast sted, hvor jeg altid kan ankomme med kort varsel, men der lægger jeg også kassen. :-)

jeg vil foreslå at du ringer dagen før og så bekræfter et par timer før. Det har virket godt for mig.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

og så bekræfter et par timer før. Det har virket godt for mig.

Nu vil TS jo gerne have den første tid når de åbner, så må man jo bare håbe på at de er på stedet ved 07 tiden, og bekræfte.........., men det er da værd at prøve.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...