Hop til indhold

Recommended Posts

Har aflagt Miranda et besøg.

Miranda

Udseendet fejler intet og billeder holder. Men hun kysser ikke.

Hun havde travlt med at få gjort mig stiv, og straks derefter lagde hun sig klar til at få den bagfra, mens hun bad om at få den. Det gik så stærkt at det var svært at blive rigtig tændt.

Måske der er mere indlevelse hvis man køber længere tid, men jeg tvivler. Jeg har før oplevet bedre oplevelse på en halv time, men har også oplevet værre.

Hun er vist bedst til de der er indstillet på at give hende en hurtig tur, og ud igen.

Som mange andre af hendes slags, har hormoner givet hende en mindre diller, men den er ikke skrumpet til xSmall

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kneppowitch skrev, for 8 timer siden:

Har aflagt Miranda et besøg i dag lige som tråd starter tænker jeg. Min oplevelse nok det værste jeg endnu har været udsat for. -det var ikke Miranda der åbnede døren, derimod en yderst imødekommende kvinde som spurgte ind til en aftale, og jeg henviste til Miranda. Blev vist ind i tomt lokale bagerst ved Baderummet. Kort efter kom Miranda ind, uden et smil eller velkommen, spurgte hun ind til hvad jeg ønskede - 40 min FP og 300 ekstra for hendes cum. Hun mente ikke hun kunne komme, men så ville jeg få de 300 retur. Hendes ansigt var helt forstenet, ikke et smil, eller tegn på hun havde lyst til det der skulle ske. Hun lagde sig med ryggen til mig, og vi rørte meget lidt ved hinanden. Jeg tog initiativ til at sutte hendes helt slatne lille pik, og det hjalp lidt på tilførslen af blod, men stiv blev den aldrig. Hun havde nu lagt sig flat på ryggen med lukkede øjne. Lagde mærke til, at hendes brystkasse var fyldt med måske 50 sår, som om hun havde været oppe og slås med en stor hankat... Jeg måtte ikke trække forhuden tilbage, måtte ikke røre hendes numse, hun ville slet ikke kysse, - dette lagt oveni hendes helt tillukkede ansigt og attitude, gjorde, at jeg spurgte hende, om hun overhovedet gad det her. Hun mente hun havde gjort noget (suttede mig i ca 30 sekunder. Jeg ville have hende til at give mig massage og kneppe mig, men det ville hun heller ikke. Nu var jeg godt træt af hende og sagde stop. Der var nu gået 20 min alt i alt. Jeg fik de 300 tilbage uden ord. Jeg krævede at få mindst 500 kr. retur da jeg jo intet havde modtaget fra hende, men der var ikke noget at hente. 

Det eneste jeg kan gøre er at advare alle mod et besøge hende.  

1955

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai lover skrev, for 17 minutter siden:

Hun skal da stoppe med at sælge sex og finde noget andet og lave. tak for info.

Tak for respons på mit indlæg. Korrekt hun burde rejse hjem - er virkelig slidt helt færdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...