Hop til indhold

Recommended Posts

Anmeldt flere gange - men min oplevelse er en del anderledes end de andre…

https://nympho.dk/n9465/3175/kate-18-y-o-petite-girl/

Jeg valgte endnu en gang en pige fra den her gruppe hvor prisniveauet er højt men ofte for noget der ligner en hed kæresteoplevelse med meget smukke unge studiner

Med Kate var oplevelsen dog et godt stykke under middel. 

Jeg kommer til tiden og bliver bedt vente et par minutter, som ender med at være 10 minutter. Helt fint …

Der møder mig en køn ung smilende pige der helt sikkert er hende på billederne. Petite er hun dog ikke, egentlig ret almindelig - og så med bryster fra allerøverste hylde. KÆMPE plus.

Jeg har bedt om at vi starter med at cuddle og kysse. Allerede her bliver det dog tydeligt at hun har travlt, muligvis fordi hendes tidsplan er skredet. Hun vil hurtigt ud og tage det bad sammen som jeg har bestilt.

Og hov, hvad er det hendes kys smager af? Ryger… jeg spurgte hende inden om hun ryger, hvilket hun svarede nej til. Well, hendes tobak ligger frit fremme på bordet, så måske det er en løgn fra dem der evt kommunikerer for hende? For mig et kæmpe minus, både at hun smager af ryger og (nogen) lyver om det.

Nå, vi tager et fint bad sammen som hun dog også hurtigt slutter af.

På vej ind i soveværelset siger hun så lige ud at hun ikke har så meget tid… ahem… jeg spørger om vi er enige om at jeg har 30 minutter, hvortil hun svarer ja men der er kun 15 minutter tilbage så vi skal komme i gang. 

Vi kysser lidt og så får hun mig ned på sengen. Jeg får hende på sengen så jeg kan smage på fissen. Ikke helt glatbarberet og med velvoksne skamlæber, så bestemt ikke super appetitligt men stadig ok. Til gengæld er hendes bryster som nævnt verdensklasse - ikke helt små og meget faste ungpigebryster.

Sex i missionær og doggy - overraskende stram i forhold til at hun hverken er helt petit eller atletisk. 

Jeg få sluttet af, får et hurtigt bad og så har hun mig ude af døren og nede på gaden igen 22 minutter efter ankomst.

Jeg kommer ikke igen ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

Tak for dit ærlige skriv. 
Når prisen er så høj så skal der altså bare leveres på højeste hylde. Og så er det bestemt no go at tøsen lyver om at ryge. 
Jeg havde også billederne mistænkt for at skjule at hun måske ikke er så petit når alt kommer til alt. 
Jeg springer over. 

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
JimmyOlsen skrev, for 3 timer siden:

Ikke helt glatbarberet og med velvoksne skamlæber, så bestemt ikke super appetitligt men stadig ok.

Fair at du nyder mere helt glatte piger, og så også har nogle yndlings skamlæber i lige din yndlings størrelse, men størrelsen gør dem vel ikke ligefrem uappetitlige?
Tak for anmeldelse af Kate, altid godt at høre brugernes forskellige oplevelser. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lets get to the point instead of dickin' round..

When is "18yo" Kate back to Nordhavn ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 30.10.2022 at 14:46:

Lets get to the point instead of dickin' round..

When is "18yo" Kate back to Nordhavn ?

Nu må vi jo se. Men helt sikkert et spørgsmål i den bedre kategori ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, den 11.10.2022 at 16:14:

Fair at du nyder mere helt glatte piger, og så også har nogle yndlings skamlæber i lige din yndlings størrelse, men størrelsen gør dem vel ikke ligefrem uappetitlige?
Tak for anmeldelse af Kate, altid godt at høre brugernes forskellige oplevelser. :)

Netop - anmeldelsen er udtryk for min smag, jeg udtaler mig ikke på andres vegne ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, den 1.11.2022 at 03:59:

Nu må vi jo se. Men helt sikkert et spørgsmål i den bedre kategori ;)

Ventetiden er tæt på.at være slut..:)

Men kun i kort tid...

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 4 minutter siden:

Ventetiden er tæt på.at være slut..:)

Men kun i kort tid...

Du er jo efterhånden en hurtigere influencer end mig.

God jagt derude ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...