Hop til indhold

Young European masseuse - Aalborg - SKUFFENDE

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/322712

Jeg har læst om hende og beundret omtalen af hende der beskrives som en lækker indlevende massage af en smuk ung kvinde. Det ville jeg simpelthen prøve. 

Min favorit i lingam og intim af slagsen skal ikke være nogen hemmelighed at det er Silvia - men hun er i København. 
https://annoncelight.dk/showad/225384

Så når det skulle udfordres - så skulle det være i den samme høje standard. 

Let var det at få aftalen i hus. Stedet nemt at finde, og parkering fin fin. Indenfor stod jeg så. Og hun er en smuk slank kvinde - let solbrun og smuk hud. Hun stod i en top og vi ordnede det formelle og efter et bad stod jeg igen klar i stuen. Hun afklædte sig og anviste sengen, jeg spottede den slanke krop og de fine bryster som sad hvor de skulle. Så sagde hun jeg skulle ligge mig på maven. 
Hun startede en blid æggende massage med mig indsmurt i olie og hendes hænder over hele ryggen og balder. Hun satte sig op og smurte sig ind. Lagde sig nu over mig. Gned sin lækre krop op over mig og hendes bryster pressede sig mod min ryg. Hendes underliv gned hun hårdt mod mine balder og lænd. Det var vildt ophidsende og  helt som jeg er totalt vild med. Hun drejede sig rundt og jeg så ud af øjenkrogen at hun sad over mig med ryggen til mig nu, og så lagde hun sig ned igen og gned sit underliv mod min ryg og lænd igen. Og hænderne gled nedad benene og op igen og masserede lidt rundt om bollerne også. Jeg var ophidset også over forventningen over hvad det her kunne føre til. 
Nu kiggede jeg igen i min rus bagud - men her stoppede ekstasen - Jeg kunne se hun rakte diskret ud og tog sin mobil telefon, som åbenbart havde ligget på sengen hele tiden… efter lidt mere gniden og gnubben lagde hun den igen. Så gled hun op ad mod min nakke med numsen så brysterne gned mod balderne. Ja - mega lækkert - hvis da ikke hun igen havde hapset sin mobil. Men hun nappede den igen og vrikkede lidt rundt på mig mens hun betjente den, tænker jeg.
Der gik nok 10-15 sekunder inden hun lagde den igen. 
Jeg er her helt slukket igen - ved ikke med andre i sådan en situation. Men jeg og bettemand døde rigtig meget. 
Jeg skulle nu vende mig rundt. Og jeg kunne nu røre hende - hun er fast og glat. Og en oplevelse at røre. Hendes bryster er smukke (ved faktisk ikke om de er hjulpet lidt i facon) - men lækker er hun at se på og røre ved. 
Hun fik mig også med al held nok op i stemning til at jeg fik udløsning. Men det hele var lidt gået fløjten over den mobil. Hun var sød og snakkesalig (og hun vidste jo af gode grunde ikke jeg havde spottet mobilen under akten) - Jeg nævnte det ikke. 
Jeg gik derfra med den samme flade fornemmelse som et stævnemøde eller en fest, der er sluttet alt for tidligt. 
Jeg eftersøgte intim, erotisk, b2b og intens indlevende lingam som jeg plejer hos Silvia…. 
men oplevede her en kvinde der har alle muligheder og rammer for det, men ikke engang har lyst til at give en 100% opmærksomhed for de 1000 kr man betalte. Jeg er så gammeldags at jeg synes det er en pligt at give fuld opmærksomhed for sådanne timelønninger.
Jeg tænkte på vej til bilen om hun mon selv ville have betalt 1000 for noget halvkvædet useriøst nogen steder i verden. 
Og ærgrelsen bredte sig også fordi jeg med tiden altid prøver at spotte disse risici for dårlig oplevelse - og er tit faldet i dem alligevel.
Og synes jeg er blevet rigtig skarp til at gå udenom disse halvhjertede, ligegyldige attituder som bare skal have hurtige Money i kassen. 
I forrige uge ramte jeg en rigtig dårlig polsk Quick step med 3 ryk og en aflevering, og følte at det her ikke kunne slå fejl med alle de gode anmeldelser. 

Så - jeg må have ramt en dårlig dag. For hende her har alle billetter til at levere hele pakken. Og andre har jo også følt de har fået det. 

Gentagelse …. Nej. 
Sparer hellere op til Silvia når hun rammer Aalborg igen 

Redigeret af LillePalle99

Skrevet

Vildt at man kan være det bekendt:ph34r:.. Jeg få helt dårlig samvittighed når jeg tjekker telefonen efter selvom det er for at holde øje med om ungerne skriver:lol:.. De har jo altid en eller anden krise når moooar er væk hjemmefra:lol:.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Vildt at man kan være det bekendt:ph34r:.. Jeg få helt dårlig samvittighed når jeg tjekker telefonen efter selvom det er for at holde øje med om ungerne skriver:lol:.. De har jo altid en eller anden krise når moooar er væk hjemmefra:lol:.. 

Jeg synes det er helt fint at man tjekker sin telefon - Det håber jeg også at du ved. ;)Alle tjekker telefon. Men her i denne situation er det måske bare antiklimaks når man er mødt op - og der er skabt en stemning (som jo er en naturlig del af seksuel nydelse) og man så mærker at den anden part er i gang med sin mobil. (jeg ved jo godt at hun er professionel og at vi ikke er "par" men stemning er jo stemning) :rolleyes:

Skrevet
LillePalle99 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes det er helt fint at man tjekker sin telefon - Det håber jeg også at du ved. ;)Alle tjekker telefon. Men her i denne situation er det måske bare antiklimaks når man er mødt op - og der er skabt en stemning (som jo er en naturlig del af seksuel nydelse) og man så mærker at den anden part er i gang med sin mobil. (jeg ved jo godt at hun er professionel og at vi ikke er "par" men stemning er jo stemning) :rolleyes:

Ja det jo derfor jeg skrev at jeg ikke forstod man kunne være det bekendt:ph34r:.. Det virker som om man er total ligeglad.. 

Skrevet
LillePalle99 skrev, for 15 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/322712

I have read about her and admired the mention of her being described as a delicious invigorating massage by a beautiful young woman. I simply wanted to try that. 

It should be no secret that my favorite in lingam and intimate things is Silvia - but she is in Copenhagen. 
https://annoncelight.dk/showad/225384

So when it had to be challenged - it had to be of the same high standard. 

It was easy to get the deal done. The place is easy to find, and parking fine fine. Inside I then stood. And she is a beautiful slim woman - light tan and beautiful skin. She stood in a top and we arranged the formalities and after a bath I was ready again in the living room. She undressed and pointed to the bed, I mocked the slim body and the nice breasts that sat where they should. Then she told me to lie on my stomach. 
She started a gentle rolling massage with me slathered in oil and her hands all over my back and buttocks. She sat up and lubricated herself. Laid down on top of me now. She rubbed her delicious body over me and her breasts pressed against my back. She rubbed her abdomen hard against my buttocks and lower back. It was wildly exciting and I absolutely love it. She turned around and I saw out of the corner of my eye that she was sitting over me with her back to me now, and then she lay down again and rubbed her abdomen against my back and lower back again. And the hands slid down the legs and up again and massaged a little around the balls as well. I was also excited by the anticipation of what this could lead to. 
Now I looked back again in my intoxication - but here the ecstasy stopped - I could see she discreetly reached out and took her mobile phone, which had obviously been lying on the bed the whole time... after a little more rubbing and rubbing, she put it back. Then she slid up against my neck with her butt so that the breasts rubbed against the buttocks. Yes - very delicious - if she hadn't grabbed her mobile again. But she nipped it again and wiggled me around a bit while operating it, I think.
It probably took 10-15 seconds before she put it down again. 
I'm completely turned off here again - don't know about others in such a situation. But Betteman and I died a lot. 
I now had to turn around. And I could now touch her - she is firm and smooth. And an experience to touch. Her breasts are beautiful (don't actually know if they've been shaped a bit) - but she's lovely to look at and touch. 
She also managed to get me in the mood enough for me to ejaculate. But it had all gone a little overboard with that mobile phone. She was nice and chatty (and she didn't know for good reasons that I had spotted the mobile during the act) - I didn't mention it. 
I left with the same flat feeling as a convention or a party that has ended far too soon. 
I was looking for intimate, erotic, b2b and intensely immersive lingam as I usually do with Silvia…. 
but experienced here a woman who has all the possibilities and framework for it, but doesn't even want to give 100% attention for the DKK 1000 you paid. I am so old fashioned that I think it is a duty to give full attention to such hourly wages.
I wondered on the way to the car whether she herself would have paid 1000 for something half-assed nonsensical anywhere in the world. 
And the annoyance also spread because over time I always try to spot these risks for a bad experience - and have often fallen into them anyway.
And I think I've become really sharp at bypassing these half-hearted, indifferent attitudes that just want quick money in the coffers. 
Last week I hit a really bad Polish Quick step with 3 jerks and a pass and felt like this couldn't go wrong with all the good reviews. 

So - I must have hit a bad day. For her here, everyone has tickets to deliver the whole package. And others have also felt they have got it. 

Repetition…. No. 
Better save up for Silvia when she hits Aalborg again 

I consider that I am a person with whom one can communicate very easily. When you're in the room with me and something bothers you, you can say it and it can be solved... But why say what bothers us when we can go home and write about it... I don't think I'm the only person who take the phone in the room I think all women do this, I'm sorry I can't afford to pay a person to take care of my phone. You paid 1000 dkk for 1 hour of massage and you were able to touch my body, maybe when I get 1500 for 1 hour of massage and touches I will be able to stop taking the phone in the room.

Skrevet
Sensual.massage skrev, for 47 minutter siden:

I consider that I am a person with whom one can communicate very easily. When you're in the room with me and something bothers you, you can say it and it can be solved... But why say what bothers us when we can go home and write about it... I don't think I'm the only person who take the phone in the room I think all women do this, I'm sorry I can't afford to pay a person to take care of my phone. You paid 1000 dkk for 1 hour of massage and you were able to touch my body, maybe when I get 1500 for 1 hour of massage and touches I will be able to stop taking the phone in the room.

WTF!!!!!!!!!!

Are you kidding me. So the next client is more importaint than the man that paid for your services right now?

Skrevet
Hardrock_west skrev, for 13 minutter siden:

So the next client is more importaint than the man that paid for your services right now

Det er altså ikke det hun skriver. 
Hun forklarer at hun med den lave pris bliver nødt til selv at passe telefonen, og derfor også bliver nødt til at besvare den under jeres møde. 

Skrevet

Let's be serious, I'm not the first woman to take her phone in the room. He could tell it was bothering him. Since you don't say that, it means that you preferred to have a reason to write something bad.

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Hun forklarer at hun med den lave pris bliver nødt til selv at passe telefonen, og derfor også bliver nødt til at besvare den under jeres møde. 

Hvis hun er nød til at passe imens hun har en kunde, er den næste kunde mere vigtig end den hun har i sengen nu.  

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Ja det jo derfor jeg skrev at jeg ikke forstod man kunne være det bekendt:ph34r:.. Det virker som om man er total ligeglad.. 

Fuldstændig enig.

Hvis en glædespige tjekkede sin telefon imens vi var i sengen, ville jeg rejse mig op og bede om pengene tilbage.   

Det er totalt NO GO.

Skrevet

Jeg har også besøgt hende.

Det startede meget godt... Og humøret var fint fra hende.

Hun spørger om jeg har prøvet lignende tantra hvilket jeg bekræfter og fortæller at jeg er fan.

Jeg oplevede også mindre pauser i massagen pga. telefontjek, men synes ikke det så forstyrrende, om end jeg var gerne foruden.

Fra happyend er klaret til jeg bliver afkrævet en evaluering går der få sekunder... I dette stadie er jeg måske ikke helt vildt entusiastisk og får svaret;

"It was good" (leveret med et stort smil)

Stemningen skifter totalt og hun virker direkte fornærmet.

Herefter er alt fra hende med kortest mulige svar.

Jeg har været sælger i mange år og er derved "ekspert" (ikke beskyttet titel) i kropssprog og der er intet at ta' fejl af...  :)

Jeg kan nu konkludere at hun er for ærekær og i denne tråd angiver hun også prisen som årsagen til telefontjek (hun har sat prisen) og det er kundens fejl at han ikke brokkede sig.  Jeg gad godt høre hvad selv en høflig forespørgsel om at undlade telefonen under behandlingen ville gøre ved stemningen...

Super ærgerligt da hun faktisk er sød nok, en flot pige og jeg var tilfreds med massagen.  Jeg blev tilmed udelukket fra yderligere besøg og intet svar på sms'er derefter med høflig forespørgsler.

Jeg forsøgte endda at redde lidt af det hele med en lidt mere entusiastisk evaluering på dagen - dead silence.

/ Western.

Skrevet
Sensual.massage skrev, for 5 timer siden:

I think all women do this, I'm sorry I can't afford to pay a person to take care of my phone.

I manage my own phone but would never answer messages while with a guest unless it was an "emergency" at home.. If you are unhappy with the price you are paid, or its to low and it makes it impossible for you to give your full attention to the guest in your bed, you should really adjust your price.. 

Think about what feeling it would give you if a person you were intimate with checked their phone while you guys were together.. It would make me feel very uneasy.. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Det er altså ikke det hun skriver. 

Bare fordi man selv passer telefonen er man altså ikke NØDT til at tjekke den under en aftale:ph34r:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Bare fordi man selv passer telefonen er man altså ikke NØDT til at tjekke den under en aftale:ph34r:.. 

Det er jeg enig i. Jeg opponerede blot mod Hardrocks konklusion. 

Skrevet
  • Author
Sensual.massage skrev, for 21 timer siden:

Let's be serious, I'm not the first woman to take her phone in the room. He could tell it was bothering him. Since you don't say that, it means that you preferred to have a reason to write something bad.

Kære Sensual.Massage - Valgte at tie med din mobil betjening, for ikke at risikere yderligere ødelæggelse af stemningen. 

Og nej - jeg har ikke nogen som helst anden grund til at skrive noget "bad" for som sagt er der ikke noget dårligt at sige om dig eller din øvrige service.

Og jeg vil da gerne nævne, at jeg tit har oplevet at GP skriver eller besvarer opkald. Det er da ikke noget forkert eller stemnings-ødelæggende i - Hvis det sker inden eller efter "akten".

Man kan også i sterten sige "lige et øjeblik - må jeg lige besvare?" ... Der er masser af muligheder. Men er man midt i noget sensuelt og opbyggende erotisk akt, er det bare "turn-off" at række ud og sms eller noget.

Måske er det bare mig, men skal "fyren" tændes og jeg fyres op under - foregår 75% af det inde i mit hoved og "det" vi har sammen. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden:

I manage my own phone but would never answer messages while with a guest unless it was an "emergency" at home.. If you are unhappy with the price you are paid, or its to low and it makes it impossible for you to give your full attention to the guest in your bed, you should really adjust your price.. 

Think about what feeling it would give you if a person you were intimate with checked their phone while you guys were together.. It would make me feel very uneasy.. 

Ærgerligt man ikke bor i nærheden af dig - Kunne godt tænke mig at lære dig at kende:P

Skrevet

Jeg er fuldstændig på linie med "lillepalle her".

Det er fuldstændig "out of this world" pisse irriterende og i den grad mangel på pli og almindelig respekt at bruge sin telefon til at skrive sms beskeder (formentlig til den næste kunde), overfor den person som lige har smidt 1000/1500 for en times massage.

Det kan godt være, at den som yder massagen er træt eller ikke rigtigt er "in the mood", men så kan man enten tage en kunde eller to mindre om dagen eller anstændighedsvis forsøge at lade som om, at den aktuelle time ikke bare skal overstås hurtigst muligt.

Respekt går begge veje, deraf frasen "gensidig respekt".

Skrevet

Jeg kan i den grad godt forstå LillePalle -  

Det er i den grad respektløst at håndtere telefonen bag ens ryg eller i det hele taget ikke koncentrere sig om kunden . At man så skriver at 1000 kr i timen ikke er nok til at give plads til en telefondame, men vil mene, at vi kunder respekterer, hvis vi ikke får svar lige med det samme, men kan godt vente til en pause som må forekomme i en masseuses arbejdsplan.

Hvad jeg også finder under al kritik er, at jeg skal arbejde en hel dag 7,5 time  for at kunne betale 1000 kr for en time hos Young European Masseuse, når hun så derefter pænt sagt skider på os kunder med et halvhjertet arbejde

Hun er nu strøget af min to visit liste

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author
onkelpoul skrev, den 16.10.2022 at 21:02:

Jeg synes ikke, hun skal sætte prisen op!

"You paid 1000 dkk for 1 hour of massage and you were able to touch my body, maybe when I get 1500 for 1 hour of massage and touches I will be able to stop taking the phone in the room."

Hun skrev jo sådan .... Så jeg skulle åbenbart have lagt 500 mere for at hun lod mobilen ligge :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.