Hop til indhold

Emma Citygirls - en stjerne - wauw

Featured Replies

Skrevet

http://Www.citygirls.dk

Gik en tur gennem regnen og fik lyst til at hilse på Emma i Citygirls. Telefondamen tog imod - og jeg blev vist ind i et pænt rum … og ind kom en usædvanlig sød og meget smuk ung kvinde - smuk krop - men faktisk var det hendes søde smil og nærvær og smukke øjne der fangede mig - jeg måtte ganske enkelt overgive mig og det mindede mig om sex når det var allerbedst i mine unge dage, hvor jeg selv var en pæn atlet - jeg blev helt rørt af hendes nærvær og så fik jeg en orgasme så jeg stadig rystede i kroppen da jeg skulle have tøj på. Inden havde hun sødt lagt sig ind til mig som en skøn kæreste og derfra slikkede hun mig stiv og med et godt greb i nosserne endte den med at stå rank som da jeg var 17 … de store skønne bryster fik olie og jeg kunne næsten ikke holde mig tilbage - men hun drillede mig lidt og endelig satte hun sig over mig og tæt på at hun var for stram men i bund kom den og så red hun mig ud over savannen som jeg aldrig er blevet reddet før - troede jeg havde mødt flere der mestrede dette - men her var det så autentisk ægte og til sidst virkede det også som om skønne Emma selv blev grebet.  Hvis jeg havde været yngre så havde jeg inviteret Emma på date … og ja j den slags er jo en illusion men prøver blot at sige at det her var bedste GFE ever … tak Emma - som i 1000 tak - håber vi mødes igen og pas på dig selv i denne branche - bevar DIG - du er helt særlig sød og dejlig - nu vil jeg taget et langt bad og sove 

Skrevet

Gad vide om Emma har profil her på Eroguide - hun er jo helt ny i gamet :-)

• 3 weeks later...
Skrevet
victor_aarhus skrev, den 11.10.2022 at 00:19:

Inden havde hun sødt lagt sig ind til mig som en skøn kæreste

Kysser hun også ? Og måske tungekys ?

Skrevet
victor_aarhus skrev, den 12.10.2022 at 22:45:

Gad vide om Emma har profil her på Eroguide - hun er jo helt ny i gamet

Som jeg skrev i en anden tråd (Emma er 'flyttet' til PG) så er hun muligvis ikke ny.
Jeg har mere og mere en mistanke om at hun er Emma 'Diamond' fra CassiopeiaStars - hun stoppede fr fire-fem år siden, men kunne være kommet igen ..
Hun slettede sin profil her fra EG da hun stoppede.. 
Jeg kan selvfølgelig tage fejl.
Men hvis det er hende, er hun fantastisk!!
(Det kan hun også sagtens være alligevel!!)

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 20 minutter siden:

Som jeg skrev i en anden tråd (Emma er 'flyttet' til PG) så er hun muligvis ikke ny.
Jeg har mere og mere en mistanke om at hun er Emma 'Diamond' fra CassiopeiaStars - hun stoppede fr fire-fem år siden, men kunne være kommet igen ..
Hun slettede sin profil her fra EG da hun stoppede.. 
Jeg kan selvfølgelig tage fejl.
Men hvis det er hende, er hun fantastisk!!
(Det kan hun også sagtens være alligevel!!)

Da jeg besøgte hende, fortalte hun at hun havde været i gang tidligere - netop for nogle år siden, så det er muligt du har ret :)

Ps. Hun er fantastisk 

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.