Hop til indhold

Kolding - kun massage

Featured Replies

Skrevet

Hvor skal man tage hen i Kolding eller alternativt Vejle, hvis man vil have en times rigtig god massage. Jeg synes de fleste steder ligner nogen som helst vil sælge FP. 

Jeg har været i Låsbygade og Fyensvej, og begge steder blev de nærmest fornærmede da jeg ikke ville tilkøbe ekstra. 

Skrevet
mrboobsnow skrev, for 19 minutter siden:

de nærmest fornærmede da jeg ikke ville tilkøbe ekstra. 

Det er klart, de er her ikke for dine blå øjne og slet ikke i denne tid hvor absolut alle vælger fra da pengene pludselig er små, du burde derfor vælge et grøn sted, i tiden mangler alle også Gpèr penge og sådan er det bare, selvom de dk Gpèr påstår noget andet :rolleyes:

Skrevet

Du kan også forsøge dig i Fredericia -der er flere der giver god massage -også hvis du kun vil have massage. Jeg plejer at booke massage og ikke fp -jeg booker aldrig ekstra. Det kan ende med tilkøb, men ikke altid;-)

Skrevet
mrboobsnow skrev, for 10 timer siden:

Hvor skal man tage hen i Kolding eller alternativt Vejle, hvis man vil have en times rigtig god massage. Jeg synes de fleste steder ligner nogen som helst vil sælge FP. 

Jeg har været i Låsbygade og Fyensvej, og begge steder blev de nærmest fornærmede da jeg ikke ville tilkøbe ekstra. 

Hvis jeg vil have god massage og kun det tager jeg til Fredericia. https://annoncelight.dk/showad/316006

Skrevet

Hvis jeg trænger til massage - og kun massage besøger jeg gerne Meena, Kolding - pt. Vejle. Har altid fået en god behandling uden sure miner eller et dårligt skjult ønske om mersalg.

Men vær opmærksom på, at det ikke er hyggemassage - hun er en hård kvinde :) Men efter min mening rigtig god massage.

Skrevet
Dj allibi skrev, for 2 minutter siden:

Siam spa i Vejle. De tilbyder kun massage og det er godt. 

Helt enig - virkelig godt :) Men der skal jeg ofte ha 3 - 4 behandlinger inden det løsner op. Meena klarer det med 2 behandlinger. Men klart et meget lækkert sted at komme ved Siam

Skrevet
Cocoa skrev, den 11.10.2022 at 15:09:

Jeg har prøvet Ally i Vejle flere gange, super god massage og absolut ingen sure miner over “kun massage”

det er et udemærket alternativ, tænker jeg!

https://annoncelight.dk/showad/352814

Lyder godt.

har du også fået ekstra ydelser hos Ally? Hvordan er det? Kysser hun?

Skrevet

Ja, det gør hun.. dejligt..

Jeg har også fået fuld pakke, til min store tilfredshed. Link til mit tidligere indlæg: https://www.eroguide.dk/forum/topic/160067-ally-vejle/?tab=comments#comment-1446318

Jeg har været der et par gange siden, hun bliver altså bare bedre og bedre for hver gang. (Hun er sød, opmærksom og vil gerne lære, dejligt)

Udelukkende anbefaling herfra.!

• 1 month later...
Skrevet
Månestjerne skrev, den 11.10.2022 at 09:28:

Hvis jeg trænger til massage - og kun massage besøger jeg gerne Meena, Kolding - pt. Vejle. Har altid fået en god behandling uden sure miner eller et dårligt skjult ønske om mersalg.

Men vær opmærksom på, at det ikke er hyggemassage - hun er en hård kvinde :) Men efter min mening rigtig god massage.

Tilbyder hun mere end massage 

Skrevet

Kolding 

På Haderslevvej 20

Skrevet
Ph2 skrev, for 11 timer siden:

Kolding 

På Haderslevvej 20

Vær dog opmærksom på tiden starter, når du er trådt ind af døren... Jeg har været der, hvor jeg lige skulle på toilettet og have et bad (ca. 10minutter) fik ca.30minutters massage -også var det slut sagde hun -minde hende om jeg havde bestilt 1 time -svarede "du skal jo også have tøj på igen..." så jeg kommer ikke der igen.

Skrevet
Ny bruger skrev, den 9.12.2022 at 10:47:

Tilbyder hun mere end massage 

Det ved jeg ikke :) Men mon ikke?? Prøv at spørge pænt. :)    For mit vedkommende betyder en time i hendes hænder - at det sidste jeg tænker på er sex. Men hendes behandling hjælper rigtig meget på mine gener.
Jeg er nok ikke til både og  - er det massage, søger jeg dem der kan massere. Er jeg til det frække er det den del jeg søger. Uden det ene skal udelukke det andet, men så er det mere ud i det sensitive og med et strejf af tantra, men det er en hel anden historie.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.