Jammerlap 20 Skrevet 10. Oktober, 2022 Hejsa.. Nogen der kender dem her https://annoncelight.dk/showad/354108 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 12. Oktober, 2022 Har selv kigget på annoncen, og mindes lignende annonce før på annoncelight.dk. Dengang var stedet også Nørresundby og tøsen lidt yngre. Så tænker det er samme unge par som mangler penge. Hvis det er de samme, så er fyren hjemme ved besøg hos hende. Men hører da også gerne, hvis nogen har besøgt hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 134 Skrevet 12. Oktober, 2022 Gabel skrev, for 6 timer siden: Har selv kigget på annoncen, og mindes lignende annonce før på annoncelight.dk. Dengang var stedet også Nørresundby og tøsen lidt yngre. Så tænker det er samme unge par som mangler penge. Hvis det er de samme, så er fyren hjemme ved besøg hos hende. Men hører da også gerne, hvis nogen har besøgt hende. Jeg har været i kontakt, men ikke besøgt. Findes der anmeldelser fra sidste gang de var på? Fyren er hjemme. De virker meget seriøse. Hører gerne, hvis der er nogen, der har besøgt. Kh SF.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 815 Skrevet 12. Oktober, 2022 SlikkeFrands skrev, for 1 minut siden: Jeg har været i kontakt, men ikke besøgt. Findes der anmeldelser fra sidste gang de var på? Fyren er hjemme. De virker meget seriøse. Hører gerne, hvis der er nogen, der har besøgt. Kh SF.. Har de oplyst priser til dig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 134 Skrevet 12. Oktober, 2022 Vendelboen skrev, for 1 minut siden: Har de oplyst priser til dig ? Nej. Men prøv da at spørge, hvis du er interesseret. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 12. Oktober, 2022 Hvis det er de samme som sidst, så var det en annonce fra før corona tiden. Kan ikke huske om det blev anmeldt her på siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jammerlap 20 Skrevet 23. Oktober, 2022 Stadig ingen der har haft et besøg hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 24. Oktober, 2022 Jeg har været i kontakt med dem , nemt og uden problemer på sms - da jeg skulle aftale tid og adresse - kom vi ikke videre, da de ikke skrev tilbage, det er en fyr man skriver med - jeg kan ikke huske beløbet, men i den billige ende, hvad hjælper det, når de springer fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 134 Skrevet 3. November, 2022 Stadig ingen, der kan berette om et besøg? Men hun er da godt skabt. Jeg SF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 10. December, 2022 https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=354108&search_and_or=or Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg