Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog til det forjættede land: Vejle, hvor udbuddet af Thaimassage er lokkende, når man som jeg, er gået lidt kold i det Aarhusianske. 

Emma er blevet nævnt et par gange hér og lyder til at være tilpas fræk - til min smag. Så hende lavede jeg en aftale med på SMS. Selve korrespondancen kunne lige så godt havde været med min tandlæge; der var intet frækt at hente - men vi fik aftalt tid og længde på massagen.
Jeg ankom til aftalt tid og Emma åbnede døren. Hun er en nydelig dame, midt i 40'erne tænker jeg. En yngre kvinde var også på stedet, hun rejste sig op og gjorde antræk til de var hende som skulle give mig massage. Jeg fortalte Emma, jeg altså havde lavet en aftale med hende. Hvorfor jeg valgte en smuk ung kvinde fra, kan jeg ikke forsvare lige nu, andet end jeg var opsat på at Emma måtte være en frækkert, der ved hvordan en ungersvend vil have sin massage. 
Ulig andre steder jeg får massage, skulle jeg afregne først. Pengene skiftede hænder (du får hendes priser, når du skriver til hende) og jeg smed tøjet. 
Emma begyndte hendes massage, som var fast og ganske professionel. Vi fik snakket lidt om fast og løst. Pirring var der virkelig ikke meget af...
Da ryggen var blevet masseret færdig, skulle jeg vende mig om. Mens jeg vendte mig om smed Emma tøjet. Hun har en del tatoveringer og har en meget velholdt krop. Jeg fik mulighed for et blowjob, med eller uden gummi. Jeg valgte det første. Herefter gik vi igang med knalderiet, vi kom rundt i masser af stillinger, men vildkatten jeg havde læst så meget om, var der ikke meget af. Det var fint under at være fantastisk. 
Da vi var færdige blev jeg tilbudt et bad og noget at drikke. 

Nu har jeg prøvet massage med Emma. Det levede ikke op til mine forventninger og gør, jeg ikke besøger hende igen, lige med det samme. Der er så meget andet interessant i Vejle. 

https://annoncelight.dk/showad/318342

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for update.

Har tidligere været der nogle gange og været fint tilfreds og det har været super frække oplevelser, men har også oplevet at tiderne med tiden blev med andre end hende og der blev både sex og massage knap så gode, så har ikke været der i lang tid og noget tyder på det nok ikke bliver det første sted jeg besøger i Vejle igen så :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun kan levere når hun gider. Men sidst jeg var der var en katastrofe. 

Kommer ikke igen foreløbig. 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...