mark457 2 Skrevet 9. Oktober, 2022 På Vardevej 18 i Vejle 7100 det er piger det gør ikke noget skidt,du betaler og få intet for din penge ,hvis I få den adresse hold væk fra dem . annoncen er slettet Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 9. Oktober, 2022 Nå nå ser man det! Bortset fra at stedet er lidt en ussel kælderbule så er jeg aldrig gået derfra og følt mig snydt. Er det svære tider i branchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 9. Oktober, 2022 Jeg har da altid fået det jeg er blevet tilbudt og har betalt for, jeg har ingen grund til at være utilfreds med noget der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nce 102 Skrevet 9. Oktober, 2022 Jeg har heller aldrig haft problemer med det sted, helt sikkert mit første valg hvis jeg er på udkig efter øst piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 9. Oktober, 2022 Ja netop dejlige øst piger har jeg også rigtig god grund til at rose på det sted, det har altid været til ug der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 9. Oktober, 2022 Fedeste titel nogensinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 45 Skrevet 9. Oktober, 2022 Jeg har nu heller aldrig haft noget at brokke mig over på den adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3118 Skrevet 10. Oktober, 2022 Profilen er 9 timer gammel......hmmm måske der er noget om at konkurrencen er hård efterhånden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 10. Oktober, 2022 Det indledende indlæg er jo uforståeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 10. Oktober, 2022 (edited) mark457 skrev, for 17 timer siden: På Vardevej 18 i Vejle 7100 det er piger det gør ikke noget skidt,du betaler og få intet for din penge ,hvis I få den adresse hold væk fra dem . annoncen er slettet Mvh Det må du kunne forklare meget bedre........ Sååååå; HVORFOR, skal man holde sig væk??? Redigeret 10. Oktober, 2022 af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg