Hop til indhold

GANGBANG søndag d. 9/10 kl. 19-20.30 med fræk 23-årig kvinde

Featured Replies

Skrevet

For satan vilken flodt kropp! Den såg jag for sent…:sad:

Skrevet

"Jeg er en kvinde på 23 år, 176 høj, 79-80 kg"....hmmm, synes ikke helt billederne ligner en pige med denne vægt...eller hva'?:blink:

Skrevet

I mine øjne ligner hun en fitnessprogram/bodybuilder type, sådan som mave, ben og skuldre er markante og tonet, så hun vejer ikke 55-60 kg som en slank pige normalt gør.

Skrevet

Hvor er vi henne i DK? Synes ikke jeg kan læse det i annoncen.

Skrevet

Det er allerede næsten forbi :-) Men kig i annoncen der står hvilken landsdel det foregår i :-)

Skrevet

Foregår i dag 19-20.30. Østjylland, så er vel omkring Aarhus.

link virker hos mig

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 33 minutter siden:

"Jeg er en kvinde på 23 år, 176 høj, 79-80 kg"....hmmm, synes ikke helt billederne ligner en pige med denne vægt...eller hva'?:blink:

Måske er et GB på Sjælland noget for dig Giant cock??

Skrevet
moden libertiner skrev, 1 time siden:

Det er allerede næsten forbi :-) Men kig i annoncen der står hvilken landsdel det foregår i :-)

Jeg gjorde mig faktisk umage for at læse både placering og dato og alligevel ender jeg med 2x fuckups. Jeg går bare i seng :)

Skrevet

Tag dog en spiller som trøst :-) 

Det var ment som sjov og ikke som mobning.  :-)

Men kan anbefale Gangbangclub20 der arrangere frække GB og annoncerer dem i god tid herinde og på Annoncelight. Og flere steder i landet.

Ofte er det det herinde unævnelige :-) Men det er jeg heelt vild med.

God jagt.

Skrevet
GIANT COCK skrev, den 9.10.2022 at 19:23:

Nu er link ikke i drift mere. Man kunne slå hende op på mobilepay med fuldt og dermed finde hende på sociale medier - beskrivelse af hende virker derfor reel nok.
Forhåbentlig kan andre komme med positiv anmeldelse af have virker som en ægte amatør.

Håber jeg kan være med en anden gang.

Skrevet
MogensJ skrev, for 16 timer siden:

Nu er link ikke i drift mere. Man kunne slå hende op på mobilepay med fuldt og dermed finde hende på sociale medier - beskrivelse af hende virker derfor reel nok.
Forhåbentlig kan andre komme med positiv anmeldelse af have virker som en ægte amatør.

Håber jeg kan være med en anden gang.

Lad os prøve at holde stalking på et minimum niveau

Skrevet

Ingen deltog?

Skrevet
Bullaarhus skrev, den 9.10.2022 at 20:39:

Damm ville gerne have leveret i hende 2-3 gange.

https://annoncelight.dk/showad/354273

Skrevet
Bullaarhus skrev, den 9.10.2022 at 20:39:

Damm ville gerne have leveret i hende 2-3 gange.

GANGBANG i Randers med 23 årig fræk kvinde onsdag 12/10

Du kan få mulighed for at deltage i hendes "Helt ny fræk kvinde skal prøve flere mænd for første gang!"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.