Hop til indhold
pillerfinger

Bording - Natalie

Recommended Posts

Så fik jeg i går, endnu engang fornøjelsen af, at besøge en af de dejlige piger i Bording. Det var 4. gang jeg stod foran kælderdøren, og spændt ventede på, om den pige der lukkede mig ind, indfriede de forventninger jeg havde fået fra stedets hjemmeside. Denne gang var det Natalie jeg ventede på.

http://privat-diskret.dk/index.php/clas ... ail&id=166

Da Natalie åbnede døren, fik jeg endnu et bevis på, at stedet ikke bruger falske billeder. Foran mig stod en smuk, ung og smilende pige i en lille stramtsiddende lys kjole. Jeg blev vist ind i værelset og fik hurtigt klaret betalingen af de 1600 kroner. Jeg smed kludene, imens Natalie vimsede omkring sengen for at lægge rent lagen på. Kjolen kom af, og hun stod foran mig iført bh og små frække trusser. Vi stod en stund og kyssede og krammede, alt imens vi talte om mine ønsker og Natalies grænser - dem har hun ikke mange af, dog vil hun helst ikke berøres for meget omkring numsehullet, og det lovede jeg selvfølgeligt at respektere. Det er vigtigt for mig, at pigen ikke føler sig misbrugt, og jeg sagde til hende: "det er din krop, og du bestemmer - hvis jeg gør noget du har det dårligt med, skal du straks sige det".

Jeg var spændt på, hvad undertøjet skjulte, og bad Natalie smide det sidste. Foran mig stod nu en rigtig lækker ung pige, med en dejlig naturlig krop. Ansigtet er kønt, ren hud og mørkeblå øjne - en meget velplejet pige med langt kulsort hår. Kroppen er som en ung piges krop skal være, når den ikke har været under behandling af diverse apparater til fedtsugning og brystforstørrelser. Endelig en glædespige som tør stå ved sin egen krop, og ikke har ladet sig friste til kunstig forskønnelse. Natalie har en slank og dejlig krop, med runde hofter og dejlige velformede baller. Brysterne er ægte, ikke store, men de passer perfekt til en varm mandehånd - faste, velformede og med store frække brystvorter.

Vi lagde os i sengen, og vi kyssede, kælede, pjattede og snakkede - en rigtig kæreste oplevelse, som jeg aldrig har oplevet bedre. Natalie er meget behagelig og afslappende at være sammen med, og giver indtryk af, at hun kan lide det hun laver. Jeg slikkede hendes dejlige stramme glatbarberede fisse, og nød at lade fingrene glide ind i hende. Efter mine ønsker, lagde hun sig i mange forskellige stillinger, og det var pragtfuld at se på hende, og lade mine hænder kærtegne og lege med hendes unge velskabte faste krop.

Tiden var ved at være løbet ud, og jeg havde faktisk ikke lyst til alt det bøvl med kondomet, så jeg bad Natalie gøre mig færdig med hænderne. Det gjorde hun fantastisk god - kyssede og småslikkede mig over alt på kroppen, alt imens den ene hånd kælede blidt for bollerne og den anden masserede mig til en intens udløsning - virkeligt et godt stykke arbejde. En dejlig time var gået, og Natalie gav mig et kys at køre hjem på. En lidt kedelig, regnfuld efterårsdag, var blevet forvandlet til en god og mindeværdig lørdag - tak for det søde Natalie - vi ses helt sikkert igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...