Guest Pophair Skrevet 9. Oktober, 2022 (edited) Har ikke besøgt Diana siden januar. Hun er i Holsted lige nu, så et besøg skulle der til. Nem kontakt på sms på Engelsk. Hun taler en lille smule forståeligt engelsk, men Ungarsk er hovedsproget. Ankom til adressen . Kører altid om bagved og bruger bagindgangen. Alternativt, kan man parkere et andet sted og gå om til bagindgangen. Hun nævnte noget om hun skal på 2. sal i samme bygning. Det er diskret nok der også, det er indgang på siden af bygningen . Havde bestilt en time og fik stort knus da jeg kom . Sådan en time med en dejlig kvinde, der ikke skjuler hendes liderlighed, går alt for hurtigt. Vi var hele vejen rundt og jeg nyder når hun får orgasme. Tid til en tår at drikke, ingen hastværk med at få mig ud, dejligt. Afskedsknus og klem blev der ikke sparet på. Diana holder stadig hele vejen, min ungarske perle. Måske en lidt kort anmeldelse, men der ligger så mange anmeldelser på hende, her i arkivet. En time kst 1100 og ekstra hvis du ønsker det ene eller andet. https://annoncelight.dk/showad/281646 Redigeret 9. Oktober, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knysten Skrevet 10. Oktober, 2022 Hun er skøn. Håber på at besøge hende inden hun tager videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 573 Skrevet 10. Oktober, 2022 Har længe haft et godt øje til DIANA , men desværre ikke besøgt hende endnu, der er for langt at køre fra Esbjerg til Holsted. Jeg har ellers besøgt flere i Holsted , men det gider jeg ikke mere bruge tid på. De må sgu komme til Esbjerg hvis de vil have mig som kunde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 36 Skrevet 12. Oktober, 2022 Er fuldstændig enig. Hun holder endnu. Besøgte hende for et par dage siden. Det du ser på billederne er det du møder. Ingen fake billeder her. Tog imod med et dejligt smil og et lille kys. Efter at have talt sammen nogle minutter smed vi begge tøjet. Da jeg har været der nogle gange gennem de sidste par år. Så vidste hun præcis hvad jeg gerne ville have. Og jeg fik så hatten passer. Havde lidt tid til overs hvor hvor vi hygge snakkede om alt mellem himmel og jord. Hendes engelsk er blevet meget bedre så samtalen gik lettere end den plejer. kan se hun kun er her 3 dage mere. Så måske jeg lige skulle nå en tur mere. stor anbefaling stadigvæk fra mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas6700 7 Skrevet 15. Januar, 2023 Håber hun snart er tilbage .. Nogen der har info angående hvornår ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 17. Januar, 2023 Sidst i denne måned - mener 28.1 men ved ikke hvor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 18. Januar, 2023 Har set på annoncen flere gange og da jeg endelig fik taget mig sammen var Skønheden desværre væk !!! Håber at det bliver i det Jyske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg