Hop til indhold

Alina i Kbh 15 min 300kr

Featured Replies

Skrevet
Eroprins skrev, for 2 timer siden:

Hun har en lækker petite krop med de dejligste små bryster.

Hun var på Nørrebro få dage op til coronanedlukningen og er nu endelig tilbage (i mellemtiden fået barn i en ung alder).

Udemærket sex og tilbyder udvalgt økologi, alt sammen i favorabelt prisleje (men ikke GFE som hos Sophie fra Islands Brygge). Som plus har hun piercing i tungen som hun kan udnytte.

Indgang fra gaden 100% indiskret..

Skrevet

Yes. Så hende lige inden nedlukning.

Lækker type..flot krop.

Ved virkelig hvordan piering i tungen bruges

Go øko blow og go sex

Skrevet
Aandersen skrev, for 3 timer siden:

:lol:

Er det et kendt sted, jeg mener ved alle i gaden hvad at der foregår lige der, eller er det ens egen paranoia der er den værste fjende..?

Skrevet
Notch Johnson skrev, for 4 minutter siden:

Er det et kendt sted, jeg mener ved alle i gaden hvad at der foregår lige der, eller er det ens egen paranoia der er den værste fjende..?

tvivler der bor ikke så mange der. men i dagtimerne er der pænt crowded, så er det lidt press at stå der og vente, mens man oppe i hoved tænker "alle ved hvad jeg skal" 

Skrevet
Aandersen skrev, for 3 timer siden:

Hun har en lækker petite krop med de dejligste små bryster.

Hun var på Nørrebro få dage op til coronanedlukningen og er nu endelig tilbage (i mellemtiden fået barn i en ung alder).

Udemærket sex og tilbyder udvalgt økologi, alt sammen i favorabelt prisleje (men ikke GFE som hos Sophie fra Islands Brygge). Som plus har hun piercing i tungen som hun kan udnytte.

Er billederne fra før eller efter barn?

Skrevet
Notch Johnson skrev, for 11 minutter siden:

jeg har anmeldt stedet før da jeg besøgte sonya:

Citat

Det her er det nye sted for pigerne som var på solitudevej og selvom jeg ikke har været forbi det gamle sted før som åbenbart ikke var helt diskret, så er det nye sted overhovedet ikke diskret. Da det er en sidegade til strøget er der "forholdsvis" stille men tag det med et kæmpe gran salt da der aldrig er helt stille ligemeget hvor man er på strøget og klokken var endda omkring 21 på en søndag. For det andet er der et stort neonskilt i vinduet hvor der står "open" ned til et kælderlokale med gardiner for vinduerne så der skal nok ikke ret mange gæt til hvad der foregår bag døren.

Skrevet
skunken skrev, for 3 minutter siden:

Er billederne fra før eller efter barn?

Før.

Skrevet
skunken skrev, for 4 minutter siden:

"alle ved hvad jeg skal" 

Præcis hvad jeg mener.

Er sikker på at der står skrevet "kneppemanden" i panden på mig, alt imens at tiden går i stå i den situation :lol:

Skrevet
MisterLeft skrev, Lige nu:

Før.

Er det øv eller faktisk ok?

Skrevet
skunken skrev, for 6 minutter siden:

Er det øv eller faktisk ok?

Det må andre hjælpe med at vurdere.

Jeg gemte billederne af hende for 2 år siden, og det er de samme billeder hun bruger nu.

Redigeret af MisterLeft

Skrevet
MisterLeft skrev, for 17 timer siden:

Det må andre hjælpe med at vurdere.

Jeg gemte billederne af hende for 2 år siden, og det er de samme billeder hun bruger nu.

De er stadig ret repræsentative.

Skrevet

Er hun god i sengen?

Hvordan er hendes attitude?

Når hun er petit, evner hun at tage godt  imod?

.

Skrevet
Aandersen skrev, den 10.10.2022 at 11:56:

De er stadig ret repræsentative.

Og til de priser er det da klart værd at teste...  :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.