Hop til indhold

Næstved privat moden dame

Featured Replies

Skrevet

Det er jo som regel sådan at når man overvejer at købe en ny bil, kan man få en prøvetur - det koster ikke noget.... Prøv de samme argumenter her.:D - sorry, kunne ikke lade være.... Jeg har lagt mærke til at jeg ret ofte er uenig i den trend, der er i anmeldelser. - jeg har haft stjerne stunder hos piger andre har givet dårlig omtale og omvendt... Så jeg bruger ikke anmeldelser til så meget. Anmelder heller ikke så tit, - mest når det er rigtig godt eller virkelig dårligt.

Skrevet

Uinteressant kommentar otto06. 
Her er en der spørger om erfaringer. At du ikke har erfaring beder han ikke om at vide. Og at du ikke ønsker erfaringer er os så ligegyldig!! 
lad ham dog have sin tråd med det reelle spørgsmål!!

Skrevet
PeeHairy skrev, for 22 timer siden:

Uinteressant kommentar otto06. 
Her er en der spørger om erfaringer. At du ikke har erfaring beder han ikke om at vide. Og at du ikke ønsker erfaringer er os så ligegyldig!! 
lad ham dog have sin tråd med det reelle spørgsmål!!

Tak fordi du tog dig tid til at udbrede din holdning og intelligens. Altid en fornøjelse.

Skrevet

Ikke mange oplysninger hun giver, men enig i at man må tage en prøvetur.

jeg følger interesseret med i tråden.

Skrevet

Jeg har prøvet hende for nogle år siden, nok 5-6 år siden.

Hun er i hvert fald moden, nok 60+. Det er i privat hjem, hun bor delvis diskret. 

Ang. sexen, så lå hun bare og tog imod med lukket øjne, ikke noget at skrive hjem om. 

Skrevet
Mr4700 skrev, den 16.10.2022 at 21:52:

Jeg har prøvet hende for nogle år siden, nok 5-6 år siden.

Hun er i hvert fald moden, nok 60+. Det er i privat hjem, hun bor delvis diskret. 

Ang. sexen, så lå hun bare og tog imod med lukket øjne, ikke noget at skrive hjem om. 

Kan du sige noget om hendes udseende, og hvor hun ligger prismæssig?

Skrevet
Nylonmester skrev, for 1 minut siden:

Kan du sige noget om hendes udseende, og hvor hun ligger prismæssig?

Som sagt så er det jo længe siden jeg har besøg hende. 
Men hun var en lille små rund kvinde som jeg husker det. 
Tror jeg gav 800-1000 for en halv time. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.