Hop til indhold
Guest daddyo

miss expensive lady kbh

Recommended Posts

Guest daddyo

https://sugardaters.com/da/profile/ykzAM7q1WB 
2k for snak på en cafe, og mindst 10 k for sex
Hm måske en smule overdrevet. Eller er det kun mig, hun blev hurtigt grim i tonen og under niveau for hvordan andre skriver , Da jeg sagde nej 
Men hun er måske mere gold digger end sugar girl ? så kan vi jo let misforstå hinanden

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 9 timer siden:

 Men hun er måske mere gold digger end sugar girl ? så kan vi jo let misforstå hinanden

Fatter ikke at nogen gider hoppe på sådan noget, det jo helt tydeligt, at sådan nogle ikke på nogen som helst måde er drevet af bare en vis lyst, men kun er ude på at hustle penge. Hende her signalerer dog helt klart med sit profilnavn, hvad det handler om, så fair nok egentlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 3 timer siden:

Jeg håber virkelig ikke der er nogen som er så desperate de kunne finde på at gi 10k for et knald

Det kommer da fuldstændig an på situationen. Jeg gav fx gerne 20k hvis Simone Bøhme bød sig til. :D

https://www.dr.dk/sporten/haandbold/vm/bohme-har-set-de-moerke-afkroge-af-oesteuropa-livet-er-sjaeldent-fair-det-maa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
SuperWood skrev, den 10.10.2022 at 15:01:

Jeg håber virkelig ikke der er nogen som er så desperate de kunne finde på at gi 10k for et knald

det er der, der er en del som starter med at tilbyde 5000 , og miss expensive, har faktisk boet sammen med en sugardad, hun mødte, i flere år faktisk
Jeg syntes så nok ikke hun har niveauet, til det hun ligger op til, men nogle kan lide moren og andre datteren 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...