Hop til indhold
MartinLarsen

Nogen der har erfaring fra Indien?

Recommended Posts

Jeg står og skal til Indien (Mumbai) om nogle uger og tænkte at jeg måske kunne få lidt fornøjelse udover bare arbejde.

Er der nogle der har erfaringer? Sidder der er til at stole på, har kigget på callgin.com?

Er der generelt noget man skal være opmærksom på?

Håber I kan hjælpe så jeg kan få lidt fornøjelse med hjem fra Indien.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg forsøgte i Mumbai men opgav... det blev de lidt mere dyre piger på de internationale hoteller

Jeg bor på Marriott, så du mener altså det er til at finde dem direkte på hotellet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold dig til hotellet. Mumbai kan være ret skræmmende. Da jeg var der viste en indisk ven os Kamathipura, Mumbais bordel kvarter. Det  var chokerende og også farligt for udlændinge. Det er ikke for sarte sjæle. Vi var i taxa rundt i gaderne, og det var nok for os.

Se selv:

https://www.youtube.com/watch?v=ybgnSEx_-SA

Marker adressen og højreklik på den, så kommer du til youtube om Kamathipura!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

KÆRE MARTIN. 

ER DET MULIGT AT DU KAN FÅ NOGLE SØDE SLANKE PUNJAB PIGER MED TILBAGE HERTIL ?

Det er DESVÆRRE så tragisk at det er praktisk talt  umuligt at finde unge piger med indisk baggrund i branchen i Danmark..

PG på Frederiksberg/Hellerup har selvfølgelig dansk/ægyptiske Mira/Jasmin 

 men unge Indiske piger?  Det kan man ikke rigtig besøge i Storkøbenhavn og egentlig underligt da indere og paktistanere er velintegreret i vores samfund og pigerne virkelig gør det godt.

Bare ethvert lysthus have piger med langt sort  og skinnende hår og lysebrun hud og brune øjne. Så ville der ikke være et øje tørt.

Bare de ville lave et XXX afdeling af Bollywood (Verdens største filmafdeling ?) , hvor pigerne vil blive kørt godt igennem og gerne i HD/4K med anal, DP og gangbang.

Syntes ofte de softcore XXX scener der kommer ud fra Indien, er mere dans og dialog end intimitet..

Ærgeligt at der skal være så svært at hygge med indiske/pakistanske piger i Danmark.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frank Einstein skrev, for 23 timer siden:

Tag til London der hundrede af indiske og pakistanske pigerog Damer 

Tjek… Men nu står turen nu engang til Mumbai, så var ikke så meget lige pigernes nationalitet, mere erfaring i Mumbai by.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg så hernede og må jo hellere fortælle lidt om “markedet”.. Som @bifyr71 anbefalede så startede jeg på hotellet. Eneste ulempe var hele hotel personalet som stod og kiggede på forhandlingen. Men super flot pige for 12.000 ruppies eller ca 1-1100 kr.

Har også prøvet CallGin der er masser som vil have forudbetaling, små beløb, men giver ikke mening og har endnu ikke fundet ud af hvilken betalingsplatform de vil have mig på :-)

Men nogle af annoncerne kræver ikke forudbetaling. Dog er det ikke en eneste gang lykkedes mig at få den pige som jeg faktisk skrev til.

To ud af tre lavede jeg aftaler med. Helt ned til 600kr for et par timer, dog uden anal. Gennemsnitlige piger, ikke for tynde, ikke for tykke. Men god værdi for pengene. Eneste er.. alle har haft “mærker” på kroppen. Tænker @Nostromo har ret i det er et hårdt marked. Snakkede en del med den ene pige, også efterfølgende på Whatsapp. Hum fortalte at hendes kæreste var i Canada og han sendte hende ikke nok penge, så hun havde fået en “ven” til at hjælpe hende med at finde nogen der kunne forsøge hende.

Alt i alt en god oplevelse indtil nu og har da i hvert fald fået skrevet Punjabi piger på CV’et nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MartinLarsen skrev, den 12.11.2022 at 07:13:

Nu er jeg så hernede og må jo hellere fortælle lidt om “markedet”.. Som @bifyr71 anbefalede så startede jeg på hotellet. Eneste ulempe var hele hotel personalet som stod og kiggede på forhandlingen. Men super flot pige for 12.000 ruppies eller ca 1-1100 kr.

Hvordan kom det rent praktisk i stand? Render pigerne bare rundt i hotellets bar og opsøger gæsterne eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, den 20.11.2022 at 20:41:

Hvordan kom det rent praktisk i stand? Render pigerne bare rundt i hotellets bar og opsøger gæsterne eller hvordan?

Ikke så svært at spotte. 3-4 indiske piger der står i en gruppe. Alle pænt klædt på. Jeg spurgte simpelthen bare. “Any of you want to have some fun?” efterfulgt af “Business or pleasure?”. Den ene gang var der endda en der svarede… “Pleasure for you Sir, Business for me.” Så er man da afklaret med det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...