Jhrr 126 Skrevet 8. Oktober, 2022 Kære alle, 2 frække besøg på mindre end en uge er ganske usædvanligt for mig. Ikke desto mindre er det, hvad der skete i den næsten forgangne uge. At det så oven i købet var 2 helt urimeligt succesfulde besøg får det hele til at fremstå uvirkeligt. Som en drøm. En drøm af bedste skuffe. Den slags drømme som man ikke vil vågne fra. Det første besøg kan I læse om i min forrige tråd Det andet besøg var hos Scarlett. Inspireret af et par positive besøgsrapporter (Tusind tak for det! Hæftede mig især ved bemærkningen om særlig erotisk energi) tog jeg chancen og skrev en mail til Scarlett. Hurtigt svar. Godt sprog med hele sætninger er jo altid en god begyndelse. Vi aftalte at mødes dagen efter om morgenen - jeg kunne heldigvis flytte et par arbejdsaftaler og skabe den nødvendige tidslomme. Aftenen før gik jeg og blev mere og mere tændt, og så skrev jeg om spurgte om hun havde noget legetøj - eller om jeg skulle tage noget med. Sendte et billede som forslag. Imødekommende og drillende spøgte hun med at jeg selvfølgelig havde hendes størrelse i skabet (billede var af lidt pikante læder-sager). Særlig erotisk energi gennem mail..??!! Hold da op... På dagen tog jeg afsted i god tid. Jeg hentede et par gode croissanter - det var også blevet aftalt dagen forinden. Ankommer til stedet og kommer hurtigt ind... og så stopper tiden.. Overdænget med kys fra starten af. Som om hun havde ventet i år og dage på at hendes elskede endelig kom hjem - eller - som hun selv skriver - bare var godt gammeldags liderlig. Finanserne på plads, ud i badet, ingen af os kan næsten vente, ind på sengen - og så kommer jeg i tanke om legetøjet. Jeg spørger om hun stadig er frisk - og hele hendes vidunderligt udtryksfulde og meget kønne ansigt lyser op i et kæmpe frækt smil - oooh yes - siger hun. Jeg tager det frem og begynder at give hende det på og så siger hun - this makes me so wet.. En særlig erotisk energi.. ja tak. Fast forward... Det blev simpelthen en af de mest erotiske oplevelser jeg nogensinde har haft - blandt kærester, koner, elskerinder, GP'er osv. Efterspillet var på samme måde uvirkeligt naturligt og erotisk. Der var fra starten en virkelig god kemi mellem hende og jeg (nærmest click-kemi, som jo måske bekendt er en nobelpris værdig - sorry det var nørdet ). Scarlett fortalte lidt om hvordan hun vælger og fravælger sine kunder (eller ofre..? ) og om sig selv og tankerne om livet - og det giver mig en tryghed i at hun er stærk nok til at kunne give så meget af sig selv - når hun vælger at gøre det. Uanset - pas godt på hende. Kære venner, som I kan læse og forstå har denne uge været usædvanlig. Usædvanlig dejlig og heldig. Måske man skulle spille en lottokupon og se om heldet virkelig følger de tossede. Kærlig hilsen til jer alle. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 8. Oktober, 2022 Kan du ikke fixe et link, der virker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jhrr 126 Skrevet 8. Oktober, 2022 (edited) Ooops - my mistake. Link: Scarlett https://nympho.dk/n9384/3148/scarlett-in-cph/ Enjoy Redigeret 8. Oktober, 2022 af Jhrr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jhrr 126 Skrevet 8. Oktober, 2022 Fungerer stadig ikke!!! Hmmm. Her er Nympho.dk adressen: https://nympho.dk/n9384/3148/scarlett-in-cph/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jhrr 126 Skrevet 8. Oktober, 2022 Roger Rabbit skrev, for 10 minutter siden: Kan du ikke fixe et link, der virker? Har forsøgt. Ved ikke hvad der er galt. Håber ovenstående fungerer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ismanden 7 Skrevet 8. Oktober, 2022 (edited) https://nympho.dk/n9384/3148/scarlett-in-cph/ Redigeret 8. Oktober, 2022 af ismanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ismanden 7 Skrevet 8. Oktober, 2022 Jhrr skrev, for 32 minutter siden: Har forsøgt. Ved ikke hvad der er galt. Håber ovenstående fungerer. Jeg har også prøvet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 8. Oktober, 2022 Jhrr skrev, for 1 time siden: Ooops - my mistake. Link: Scarlett https://nympho.dk/n9384/3148/scarlett-in-cph/ Enjoy Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nostromo 2 Skrevet 8. Oktober, 2022 Hvis der er nogen der ikke ved dette: Marker nympho adressen med cursoren og højreklik så på den. Så vil man have mulighed for at vælge at gå til linket. nympho.dk adresserne er ikke klikbare her hos "konkurrenten". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. Oktober, 2022 Nostromo skrev, for 13 timer siden: nympho.dk adresserne er ikke klikbare her hos "konkurrenten Det skyldes ikke konkurrence, men tidligere misbrugsadfærd fra Nymphos ejere med falske indlæg her. Husk Einsteins: Sindssyge er at prøve det samme igen og igen og forvente forskellige resultater. (Virker dog indimellem ved laksefiskeri). Scarlett 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg