Hop til indhold

Esbjerg fravælges af GPere , eller hvad?

Featured Replies

Skrevet

For nylig skrev jeg en SMS til en dejlig GP som jeg besøgte da hun var i byen for et års tid siden.jeg forespurgte om hun snart kommer til Esbjerg igen. Hun svarede at det gjorde hun aldrig igen , til min store overraskelse. Jeg skrev tilbage og spurgte hvorfor hun dog havde fravalgt byen. Hun svarede at hun kun havde ca. 2 kunder pr. Dag og betalte en meget høj husleje i den tid hun var her , og desuden var lejligheden gammel og nedslidt. Er Esbjerg udkantsdanmark som ingen GP ere eller meget få gider besøge ? Spørgsmålet stilles til GP ere primært.

Skrevet

I en periode jeg både var i Esbjerg på bodel og leje sommerhus i Kolding og Vejle område have jeg mange flere gæster i trekant område. Tænker det både handler om , jeg træffes på bodel eller diskret som sommerhus. Men også der var større genganger trafik i trekant område.  

Ihverfald flere gav udtryk for afstand problemer til Esbjerg og andre prange for bodel ikke var diskret nok for dem. 

Redigeret af Jyske Coco Erotik massør
Tilføje sidste del

Skrevet
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 1 time siden:

I en periode jeg både var i Esbjerg på bodel og leje sommerhus i Kolding og Vejle område have jeg mange flere gæster i trekant område. Tænker det både handler om , jeg træffes på bodel eller diskret som sommerhus. Men også der var større genganger trafik i trekant område.  

Ihverfald flere gav udtryk for afstand problemer til Esbjerg og andre prange for bodel ikke var diskret nok for dem. 

fatter hat af dit indlæg...

Skrevet
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 3 timer siden:

Rigtigt nok, specielt hvis det er mangel på diskretion ved ankomst og indgang, på det ene (danske) sted du tænker på. Har været flere gange i området i anden anledning og tit tænkt på det. 

Skrevet
cassanova skrev, for 4 timer siden:

For nylig skrev jeg en SMS til en dejlig GP som jeg besøgte da hun var i byen for et års tid siden.jeg forespurgte om hun snart kommer til Esbjerg igen. Hun svarede at det gjorde hun aldrig igen , til min store overraskelse. Jeg skrev tilbage og spurgte hvorfor hun dog havde fravalgt byen. Hun svarede at hun kun havde ca. 2 kunder pr. Dag og betalte en meget høj husleje i den tid hun var her , og desuden var lejligheden gammel og nedslidt. Er Esbjerg udkantsdanmark som ingen GP ere eller meget få gider besøge ? Spørgsmålet stilles til GP ere primært.

Nu er det svært at vide, hvad hun synes er høj husleje i lejlighed, men typisk 5-8 hundrede år døgn og det synes jeg ikke er dyrt

Skrevet
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 5 timer siden:

mange flere gæster i trekant område

Jooo, det er jo derfor mange går til en GP. :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Synes der er mange i Esbjerg hvis man kikke på AL så de må tjene nok , hvis man skal snakke om udkant så synes jeg Sydjylland er mere end Esbjerg 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Jeg har været i Esbjerg 2 eller 3 gange og der var bare for få gæster.. Derfor har jeg haft undgået Esbjerg-_-..

Undskyld min dårlig humor som i altid, men mon ikke EsbjergB var ude at fiske den dag eller sad på et sted hvor man fik billig Øl :D

Skrevet

Hvis det kan tælle med at knalde i det fri så har/er Esbjerg en succes for mit vedkommen. 
Og længer væk nær Glejbjerg var også oftes en super sted at være men syntes lejen var skruet kunstigt op.
Men selve Esbjerg by er ikke et sted jeg vil bruge krudt på.

Skrevet
Pophair skrev, den 8.10.2022 at 14:33:

typisk 5-8 hundrede år

Det var godt nok lang tid! 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Det var godt nok lang tid! 

Hehe ja, vi er fremsynet :)

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 3 timer siden:

Undskyld min dårlig humor som i altid, men mon ikke EsbjergB var ude at fiske den dag eller sad på et sted hvor man fik billig Øl :D

Det med fiskeri er slut for 20 år siden, der var engang.

I dag er det offshore og vindmøller der tjenes penge på

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.