Hop til indhold

Rosenlundsgade Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil lige give et lille bidrag til eroguide, efter at have læst med på sidelinjen længe.

Jeg var i denne uge oppe og besøge Nickie I Rosenlundsgade.

Jeg købte en times tid hos hende, som jeg gav 1500kr for.

Det startede med et kvarters blid massage, af ben, balder og ryg, da hun kom til ryggen, kunne jeg nå hende fisse, hun blev hurtigt våd, og vrikkede lidt med underlivet. Der vågnede min lillemand op :)

Jeg vendte mig om på ryggen, massagen gik hurtigt op til mine nosser, som hun var meget sød ved.

Gummiet røg på, og hun begyndte at sutte, Jeg spurgte ikke efter fransk uden, men hun tilbyder det. Hun suttede skiftevis på min pik, og slikkede mine nosser, rigtig dejligt. Hun vendte hendes meget stramme røv op i hovedet af mig, jeg gav hende finger, mens hun suttede mig, men der gik ikke længe, inden hun satte sig ovenpå mig, i en 69'er.. Mens jeg slikkede hende, kunne jeg ikke holde mig fra hendes stramme numsehul, jeg stak en finger derop i, mens hun stønnede mere og mere...

Hun satte sig ovenpå mig, og begyndte at ride blidt, mens der var udsyn til hendes faste ungpige bryster.. mine hænder og tunge var skiftevis på hendes røv og bryster.

Hun red på forskellige måder i et kvarters tid, hvorefter jeg tog hendes i doggy og en smule missionær, inden jeg fik hende til at sutte mig færdig, med gummi.

Vurdering:

Pigen: 8/10 en køn pige, vist nok 25 år, med en fantastisk dejlig lille røv, den var meget fast og lille. Ingen strækmærker, på røv eller mave. Brysterne var faste og små, men det passede meget fint, til denne lillepige krop.

Pigen var meget sød og venlig, nussede om en, og gav mig et par kys på vejen ud, og sagde hun håbede jeg kom forbi igen.

Pigens røv var klart det største plus, den er faktisk besøget værd, i sig selv!

Hun havde også en fast mave, uden unødvendigt fedt, man kunne næsten nå om hendes talje, med begge hænder, mens hun red.

Minus: Hun havde noget kønsbehåring over missen, som man sjældent ser nu om dage, men hun var selvfølgelig helt glat omkring slikkeområdet missen og røven.

Fissen var udmærket, ikke den strammeste thaimis, jeg har oplevet. men dejlig blød, varm og velduftende.

Sex: 6/10 lidt ordinær, udmærket, men ikke sådan et festfyrværkeri af liderlighed, men man kan jo flytte rundt på hende, og tage initiativet, hvis man ikke er tilfreds.

Gentagelsesfare: Tjo, det var ikke meningen, men nu jeg sidder her og skriver, kunne jeg faktisk godt tænke mig, at se og røre ved den lille røv igen, og måske oplevelsen bare bliver bedre og bedre, jo oftere man dukker op.

God Weekend.

Skrevet

flot og fin anmedelse .men hvorfor piske prisen op til 1500 ,det koster en tusse og ikke mere ,har aldrig hørt om nogen som er blevet afvist hvis de kun giver 1000 kr

Skrevet

Er det hos thaimodellerne? i nr 9

Det er osse længe side. Men de haft nogle meget høje priser på menu korte

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

flot og fin anmedelse .men hvorfor piske prisen op til 1500 ,det koster en tusse og ikke mere ,har aldrig hørt om nogen som er blevet afvist hvis de kun giver 1000 kr

Okay, det vil jeg efter næste gang, på deres menukort, står der bare 1500 eller 1600 for 60 min

Skrevet
  • Author

Er det hos thaimodellerne? i nr 9

Det er osse længe side. Men de haft nogle meget høje priser på menu korte

Ja lige præcis i nummer 9..

Har du ellers et bud på et godt thai sted omkring Aalborg?

Skrevet

Ja lige præcis i nummer 9..

Har du ellers et bud på et godt thai sted omkring Aalborg?

Har de ingen hjemmeside mere som de havde i gamle dage ?

Skrevet
  • Author

Nej, den virker til at være nede, lidt irriterende at man ikke kan tjekke pigen ud, inden man dukker op.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.