Hop til indhold
Overlord

KBH - Pas på - endnu en med forudbetaling

Recommended Posts

Kære brødre.

Var lige ved at falde for det moderne trick med forudbetaling https://annoncelight.dk/showad/353314

Tøsen ligner jo en vaskeægte 10'er og så til den famøse pris inden for inflationsbudgettet til 1,5 kilo for 1 time.

Men pludselig lød SMS'erne som noget man har set før - noget med snydt, og en tom P-plads o.s.v.

"Du kan vel forudbetale 300 kr. ?"

Tæt på - men man har vel et standpunkt når man før har haft dårlige oplevelser med forudbetaling.

Siden har hun svinet mig til med SMS'er og opkald.

/OL

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrfisher skrev, for 6 minutter siden:

en 10'er ??? dejligt vi alle har forskellig smag

Haha ja 10 hos ham -2 hos mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Overlord skrev, for 18 minutter siden:

Tøsen ligner jo en vaskeægte 10'er

Hvis hun er en 10ére for dig så ville jeg ikke se din 1ere :lol:  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mrfisher
Flash69 skrev, for 6 minutter siden:

Hvis hun er en 10ére for dig så ville jeg ikke se din 1ere :lol:  

point for julepynt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Overlord skrev, for 14 timer siden:

Var lige ved at falde for det moderne trick med forudbetaling https://annoncelight.dk/showad/353314

Kan du være lidt mere specifik i din advarsel? Du linker til en annonce, men de slettes dagligt på AL. Eneste hint i din overskrift og indlæg i øvrigt er "KBH" og timeprisen.

Hvad var konceptet? Navn? Billeder? Serviceydelser? Alder?

Bare lidt mere info vil hjælpe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Overlord skrev, den 7.10.2022 at 20:15:

Kære brødre.

Tøsen ligner jo en vaskeægte 10'er og så til den famøse pris inden for inflationsbudgettet til 1,5 kilo for 1 time.

Men pludselig lød SMS'erne som noget man har set før - noget med snydt, og en tom P-plads o.s.v.

Tæt på - men man har vel et standpunkt når man før har haft dårlige oplevelser med forudbetaling.

/OL

Sjovt nok, så siger hun, at hun ikke forlanger forudbetaling. Annoncen er dog meget on/off nogle gange kun aktiv i et par timer. Skal dog ikke blande mig i, hvordan andre driver forretning.Har været i kontakt med hende, syntes dog, hun virker meget kort for hovedet, hvorved jeg tvivler ved hendes troværdighed ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lige blevet snydt med at betale halvdelen grundet travlhed etc 

En der annoncere med 1 t 1100

2 timer 1900

3 timer 2500

Hele natten 3000 etc men der gik ikke lang tid så skulle jeg betale de sidste 950 fordi chefen sagde at hun var for hårdt booket skrev hun til mig. Problemet er at overskriften allerede er ændre fra den videste fisse til ni noget med 1000 kr 1 time....ja jeg var naiv men vi er vel alle menneskerJeg er lige blevet snydt med at betale halvdelen grundet travlhed etc 

En der annoncere med 1 t 1100

2 timer 1900

3 timer 2500

Hele natten 3000 etc men der gik ikke lang tid så skulle jeg betale de sidste 950 fordi chefen sagde at hun var for hårdt booket skrev hun til mig. Problemet er at overskriften allerede er ændre fra den videste fisse til ni noget med 1000 kr 1 time....ja jeg var naiv men vi er vel alle mennesker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Overlord skrev, den 7.10.2022 at 20:15:

Kære brødre.

/OL

Hvis du bruger photofinder på hendes billeder, så dukker de op på xHamster. Fandt 13 af hendes billeder der, der er lagt op for tre mdr siden. Kan dog ikke udelukke at det er samme kvinde, men de billeder hun har på sin profil, er ikke taget i dk. På trods af dette, skriver hun perfekt dansk (har skrevet med hende) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...