Vvsmand1 3 Skrevet 7. Oktober, 2022 Hej er der nogen der har været det nye sted ved Brenderup på fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
menor79 21 Skrevet 7. Oktober, 2022 Link: https://annoncelight.dk/showad/353793 Ville sikkert havde besøgt hvis de ikke lå så langt væk, eller hvis de ikke havde standard service og pris som alle andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 72 Skrevet 10. Oktober, 2022 Ja der er kun en halv gammel madame, bevares hun gør hvad hun kan for at gøre dig tilfreds, men jeg kommer nu ikke igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 268 Skrevet 10. Oktober, 2022 Har også været forbi alt hvad sextossen skriver er korrekt Men der må være 2 damer i huset både ifølge annonce og at der ankom en gæst der blev lukket ind mens jeg fik massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 127 Skrevet 11. Oktober, 2022 Er det de samme damer, som tidligere var på Nyborgvej i Odense ? Deres annonce er væk fra annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1404 Skrevet 12. Oktober, 2022 modensønderjyde skrev, for 21 timer siden: Er det de samme damer, som tidligere var på Nyborgvej i Odense ? Deres annonce er væk fra annoncelight. Helt sikkert ikke...de har stadig butik på Nyborgvej. Mener nu heller ikke de er halvgamle, hverken af udseende eller engagement. Grunden til at annoncen ikke er på, er en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El-Toro 0 Skrevet 16. Februar, 2023 Nogen der har været her for nyligt ? Billederne virker jo som udgangspunkt fornuftigt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mand67 Skrevet 18. Februar, 2023 Jeg var der i tirsdags. Bestilte 1/2time med hj. Dejlig lille thai kvinde med gode former. Fik hvad jeg kom for, god massage og et godt håndjob. Hun var smilende og synes det var morsomt at jeg ramte hende opad armen da jeg kom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henaniel 22 Skrevet 20. Februar, 2023 Har været der flere gange, og det er bestemt ikke gamle krager, bevares de er ikke unge. Men de ser nu godt ud efter min smag. de giver en rigtig god service. Rigtig fin massage. Sørger for du føler dig veltilpas. Så jeg kan klart anbefale et besøg her. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg