Hop til indhold

Ingrid fra Skive

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Ingen der har besøgt hende?  :)

Jeg har en lang køretur, så en hurtig anmeldelse ville være nice.

/ Western

Skrevet

Jeg har en aftale i morgen mandag. Og vender tilbage med en anmeldelse så snart jeg er hjemme igen. 

Skrevet
Dr. Duck skrev, den 13.11.2022 at 20:07:

Jeg har en aftale i morgen mandag. Og vender tilbage med en anmeldelse så snart jeg er hjemme igen. 

Det ser vi frem til...  :)

Skrevet

Hvordan var dit besøg @Dr. Duck ?

på forhånd tak 

Skrevet

Meget spændende at høre om :-)

Skrevet

Jeg kommer desværre til at skuffe jer. Det er en ret besynderlig historie. Jeg havde en klar aftale med nem og hurtig kommunikation og fik en ca. adresse, men da jeg i god tid nåede frem dertil, var der nul kontakt til Ingrid eller hendes pimp. Hverken på SMS eller telefon. Jeg kørte hjem med uforrettet sag. Der er tre mulige teoretiske forklaringer:

1. Jeg har selv fucket min aftale op (ikke tilfældet).

2. Ingrid/hendes pimp fuckede aftalen op. I dette tilfælde ved efterfølgende at ghoste mig totalt uden at undskylde eller korrigere.

3. Ingrid/hendes pimp så min meddelelse dagen før her på eg, om at jeg havde en aftale og ville skrive en anmeldelse. Og det var man af en eller anden grund ikke interesseret i. 

Så beklager. Spild af tid og benzin. Hører gerne om andre kan bekræfte billeder og ydelser.  

Skrevet

Det lyder meget sandsynligt at hun læser med her.

Jeg har længe haft en mistanke til hun er en der var i Ålborg tidligere.  Billederne, svarene, sproget, annoncer er så meget hende.

Jeg tror dette er samme pige som "Ingrid";

https://annoncelight.dk/showad/355453

/ Western

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.